מזל טוב! מתנות יום ההולדת שאסור לפספס

מזל טוב! מתנות יום ההולדת שאסור לפספס

בשיתוף רוי שוקולד

לידה היא ללא ספק האירוע המרגש ביותר בחייו של אדם. את האירוע הזה אנחנו מציינים בכל שנה מחדש, ורצוי עם אווירה טובה, מתנה מפנקת והמון טעם טוב. הדרך הטובה ביותר להשיג את השילוב המנצח בין שלושת המרכיבים האלה? מארז מתוק ומשובח, כמובן, ואתם אפילו לא צריכים להצטייד במסכה כשאתם יוצאים מהבית, כי את המארז הזה תוכלו להזמין בקלות גם מהבית.

מתנה ליולדת – בסטייל ובטעם מושלם

כאמור, ההתרגשות מתחילה כבר בלידה, אחרי תשעה חודשים של המתנה וכמה שעות טובות של צירים (או כמה ימים, למיטיבות הלכת). בשלב הזה מתחילים לזרום לא פעם זרי הפרחים, אבל את מקומו של הזר הצבעוני שנשכח לרוב בפינת החדר עד לרגע שבו הוא מוצא את דרכו אל שקית האשפה – תופסים היום מארזים מתוקים, מהודרים ומפנקים הרבה יותר. אותם בהחלט קשה לשכוח, והטעם המופלא שלהם מותיר רושם רב יותר מכל פרח שתבחרו. המארזים המלהיבים ביותר כוללים פרלינים בשלל מילויים, טראפלס במגוון ציפויים וגם טבלת שוקולד שעליה תוכלו לשלב את הכיתוב המועדף עליכם, מברכה קצרה ומדויקת ועד למסר הומוריסטי שיעלה חיוך על הפנים.

מתנה ליום ההולדת – עם טאץ' אישי

מארז פח מהודר עם טראפלס נוגט (לחובבי המתוק) או הקפה (לחובבי השוקולד המריר) הוא שי נהדר גם ליום ההולדת. למעשה, המתנה המושלמת יכולה לכלול מגוון אינסופי של טעמים ושילובים מיוחדים, פרלינים במילוי גנאש ודובדני אמארנה או גנאש לימונצ'לו וגם סוכריות וממתקים עם כיתוב אישי משלכם. כדי לשדרג עוד קצת את המתנה הזו תוכלו להוסיף גם בקבוק יין משובח, שהרי את חגיגות יום ההולדת חייבים לפתוח עם הרמת כוסית, לא?

מזמינים שי מפנק – בלי לצאת מהבית

האמת הפשוטה היא שלרובנו אין זמן פנוי לצאת מהבית, לאתר חניה ולמצוא את המתנה המושלמת. בתקופה הנוכחית המשימה הזו הופכת להיות מורכבת אפילו יותר. הבשורה הטובה היא שכבר לא צריך מהבית, וגם בזמן שאתם בבית – עם הילדים, בבידוד או בזמן העבודה – אפשר להזמין את המתנה האולטימטיבית עד לפתח הדלת. אתם יכולים להרכיב אותה בעצמכם, להטמיע ברכה אישית על גבי שוקולד ענק על מקל ולבחור גם את היין שישלים את התמונה המתוקה הזו.

באתר רוי שוקולד מבחר מארזי מתנה בהתאמה אישית למתנת יום הולדת עם מסר מפנק.

להזמנת משלוח ליום הולדת גלשו לחנות

להזמנת מארז ליולדת גלשו לחנות  

צילום: רוי שוקולד

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*