מותג האופנה והנעליים VANS באשדוד!

מותג האופנה והנעליים VANS באשדוד!

אשדוד נמצאת בהליכי פיתוח משמעותיים בשנים האחרונות, שינויים המביאים לשיפור דרסטית באיכות החיים של המתגוררים בתוכה והופכים את ההגעה לעיר, למשך מספר שעות או ימים, למענה במיוחד. לא מעט מרכזי קניות נפתחו בעת האחרונה באשדוד, בהם סניפים וחנויות העומדות בחוד החנית באזור הדרום כולו.

הסניף האשדודי החדש של רשת ואנס הבינלאומית, מהמובילות בתחום ההלבשה וההנעלה בעולם, עונה על ההגדרה הזו בדיוק. הוא נפתח לפני מספר חודשים במרכז "סטאר סנטר" והיה לסניף הראשון באזור הדרום כולו של הרשת הפופולארית הזו.

על רשת ואנס

כצעד ראשון, ראוי לספר קצת על מותג ואנס הבינלאומי. החברה הוקמה ב-1996 בקליפורניה, ארצות הברית, על ידי פול ואן דורן וזכתה לכינוי "חברת הגומי של ואן דורן". ההתמחות העיקרית של החברה היא שיווק וייצור נעלים לצרכים שונים, עם דגש ניכר על נעלי סניקרס או נעלי סקייטבורד, כאשר במרוצת השנים החלה היא גם לייצר נעלי ספורט, ביגוד ספורט, אביזרים לסקייטבורד ועוד.

חברת ואנס ידעה מספר עליות ומורדות במרוצת השנים. בשנות השמונים של המאה הקודמת היא חוותה משבר משמעותי, לאחר כניסתה לשדה המשחק של נעלי הכדורגל והכדורסל, מה שהביא לפשיטת רגל שלה ב-1984. היא הצליחה להתאושש מפשיטת הרגל, נרכשה על ידי חברת בנקאות ב-1991 ופתחה מספר חנויות קמעונאיות בארצות הברית, בהם בנוסף לפריטים המשווקים הוצעו ללקוחות פארקים מקצועיים להחלקת סקייטבורד. ב-2004, נרכשה ואנס בסכום בלתי נתפס של כמעט 400 מיליון דולר על ידי תאגידי WF, העומדים מאחורי מותגי הג'ינסים המוכרים  Levi's ו-Wrangler.

ואנס הצליחה להפוך לאחד השמות החזקים בעולם בתחום. הנעליים שמספקת החברה הפכו הגיעו לרמה של סממן תרבותי, כשניתן למצוא נוכחות ראויה שלהם לא רק בענפי הספורט השונים – אלא גם בסצנות המוזיקה (רוק, פאנק, היפ הופ ועוד). בנוסף, ואנס הצליחה למתג עצמה כפונה גם אל קהל צעיר ומגוון, בין השאר עקב שיתופי פעולה שלה עם מותגים מוכרים דוגמת דיסני, Hello Kitty או מלחמת הכוכבים. חלק מהמותגים המשותפים זכו להצלחה אדירה וצירפו למעגל הלקוחות של ואנס אינספור אנשים.

פעילותה של ואנס בישראל

בשנת 2010, עשתה ואנס "עלייה" לישראל כאשר פתחה את החנות הראשונה שלה, בקניון שבעת הכוכבים בהרצליה (חנות הנחשבת עד היום לחנות הדגל שלה בארץ הקודש). לאחר מכן, נפתחו סניפים נוספים בכל רחבי ישראל: בקניון איילון ברמת גן, בדיזינגוף סנטר בתל אביב (שלוש חנויות), בקניון עיר ימים שבנתניה, בגרנד קניון בחיפה, בקניון גבעתיים, בקניון רחובות, בקניון ארנה בנהריה, וכמובן – גם בסטאר סנטר באשדוד.

חנות ואנס באשדוד מתפרסת על פני יותר מ-60 מטרים רבועים, בהם ניתן למצוא את מיטב התוצרת של המותג. בחנות ניתן למצוא שלל נעליים ופריטים מהקולקציות החדשות ביותר של החברה, ולצד זה מוצרים משלימים חיוניים: ארנקים ותיקים, כובעים, משקפי שמש וכיוצא בזה.

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*