מושכים זמן או שיכורי כח?

מושכים זמן או שיכורי כח?

שעון החול של בחירות 2018 התהפך מזמן, ה-30 באוקטובר הולך ומתקרב בצעדי ענק ובשטח, נותרו 4 מועמדים לראשות העיר. לסרי, כצנלסון, לחמני והלן גלבר.

נראה ששיכרון הכח והאמונה של כל אחד בכוחו המתחזק, עם המראת הקמפיינים, מדחיקים את שיח האיחודים עליהם דווח ודובר כל כך הרבה. לחמני ושמעון כצנלסון אמנם סגרו סקר בלחיצת יד ג׳נטלמנית, שניהם בתוך תוכם יודעים שזה הסיכוי היחיד שלהם (או שלא?) להעמיד חזית משמעותית מול יחיאל לסרי, והלן גלבר בשלה, בינתיים. רצה עד הסוף.

כל אחד משלושת המועמדים המתמודדים מול ראש העיר המכהן נמצאים בעיצומו של קמפיין מושקע, הן במאמצים והן באמצעים. סיורי שטח ופעילות מאוד משמעותיות ברשתות החברתיות מעניקות להם תחושת שליטה והרגשה שהכל אפשרי.

גם מחנה לסרי מבין שבהליכה לא לוקחים את בחירות 2018 באשדוד ומאמצי גיוס ניכרים מופעלים, גבי כנפו, מנהל הקמפיין של ראש העיר נמצא בכל פינה בעיר ובכל פינה ברשתות החברתיות.

האם מדובר בהרדמת השטח לפני רעידת אדמה פוליטית? האם השלושה נפגשים מאחורי הקלעים ומתאמים מומנטום? האם מתוכנן בכלל סקר או שאין חדש תחת השמש ומה שהיה זה מה שיהיה.

מה שכבר בטוח זה שהרוחות מאוד סוערות, לחמני שהבטיח לסגור את תאגיד המים ״יובלים״ במידה וייבחר לראשות העיר זה לביקורת נוקבת מחברתו לאופוזיציה בחמש השנים האחרונות הלן גלבר, גלבר שיצאה בפוסט ייעודי ומתזכרת שהיא זו שניסתה ראשונה לסגור את התאגיד ואי אפשר היה היות ומדובר בהחלטת מדינה האשימה את לחמני במכירת אשליות לציבור.

שמעון כצנלסון שיחרר כותרת שאין לו בעיה להושיב את החרדים באופוזיציה ולמעט זאת, ממשיך בעבודה שקטה מתחת לרדאר, לא מכריז על מהפכים, ולא מכריז על עצמו כראש עיר. עובד. וקשה.

לחמני צובר תאוצה ועובד סביב השעון, מערך שיווק מואץ חושף אותו לקהלים חדשים ועבודת שטח אינטנסיבית מגבירה את המודעות עבור המועמד בסגול. לחמני רוצה להגיע לסקר המדובר (אם יגיע) כשהוא אופתייה רלוונטית לניצחון.

לסרי בעיקר משקיע בהרגעת הציבור מהתחרדות העיר ביום שאחרי הבחירות, התחייבות אישית שלו הציפה את הרשתות החברתיות ועוד מסרי פיוס ושלום בית ממשיכים את הקו הסובלני אליו התחייב בתחילת הקמפיין.

נכונים לנו עוד חודשיים וקצת של יצרים, החום של יולי אוגוסט אוטוטו מאחורינו וזו כבר סיבה לנחמה.

בקרוב יתחילו הקרבות על בתי הכנסת ופניה בכינון ישיר לקהל המסורתי שהוא בעצם פלח השוק הגדול ביותר של העיר אשדוד, מי יצליח לנצח דווקא באיזור הבעייתי הזה שלא מתאפיין במסר בודד שיכול לנצח. מדובר בקהל שברובו שומר מסורת אך עדיין יודע ללכת לחוף בשבת לצד הנחת תפילין ועידוד קבוצת כדורגל, אדומה או צהובה.

הולך להיות שמח, הולך להיות חם ושהטוב והיצירתי ינצח.

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*