מוקד רואה הכל

מוקד רואה הכל

עבודה משולבת של "מוקד רואה" שהמציא את התמונות הראשונות, היחידה לאכיפה סביבתית שבצעה עבודת תחקיר עד שהגיעה אל משליך הפסולת, והשלכה המשפטית המלווה את מהלך האכיפה לכל אורכה – הוכיחו שוב את יעילותה של מערכת מתואמת וממוקדת מטרה. והמטרה היא כמובן לשמור על הסדר הציבורי, על מרחב ציבורי ידידותי וקיום החוק!

מערכת המצלמות המרושתות בעיר ונשלטות ע״י ״מוקד רואה״, הממוקם במוקד העירוני, ממשיכות לספק לנו תמונות מפלילות של אזרחים המרשים לעצמם לעבור על החוק ולפגוע בסביבה. הפעם מדובר ברכב הגורר עגלה אשר נקלט במצלמות ״מוקד רואה״ עושה דרכו לעבר פארק השיטה המלבינה ומשליך פסולת באזור הפארק. האירוע התרחש ב-17/6/15 אלא שלא ניתן היה לזהות את הנהג. בשלב זה נכנסו לתמונה מפקחי היחידה לאכיפה סביבתית ובעזרת תחקיר מעמיק ומהיר הם הצליחו להגיע אל משליך הפסולת.

״זיהוי הרכב והתמונות המפלילות שימשו לנו חומר ראשוני לתחילת התחקיר ולבסוף הגענו אל קבלן שהעסיק את משליך הפסולת״ אומר לנו מנהל היחידה מר אהוד מויאל ומציין לשבח את העבודה שעשו מפקחי היחידה.

עם איתור הקבלן, בעל הרכב, הוא הוזמן לתשאול במשרדי היחידה ושם הודה כי פועל שהעסיק אחראי להשלכת הפסולת. הסבר זה לא פטר אותו מעונש ובעצה אחת עם הלשכה המשפטית נרשם לו דוח קנס בגין השלכת פסולת במרחב הציבורי ועברה על החוק. כמו כן הוא נדרש לפנות את הפסולת, להשליכה באתר מורשה ולהצטייד באישור רלוונטי שיוצג בפני מפקחי היחידה. ״בתוך כך, מפקחי היחידה הזהירו את הקבלן מפני מעשה דומה בעתיד אשר בודאי לא תנכה אותי מעונש חמור יותר״ אומר מויאל.

ראש מינהל התפעול מר שלמה רוטנברג שיבח את העבודה המשולבת של היחידות העירוניות והצביע על הפעילות האפקטיבית של כל גורמי האכיפה, מה״מוקד רואה״ אשר מצליח לזהות עוד ועוד מקרים של עבריינות סביבתית, יחידת האכיפה שלא מרפה עד למיצוי העונש והידוק ההרתעה והלשכה המשפטית אשר מלווה את היחידות בייעוץ והכוונה ובמקרה הצורך גם בהגשת כתבי אישום.

 

bansummer

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*