מופע מחווה למדינה

מופע מחווה למדינה

במוצ"ש תציג להקת 'שלום ישראל ' מופע מחווה למדינה לסיום שנת הפעילות בהשתתפות 200 על במת בית 'יד לבנים'.

להקת 'שלום ישראל' פעילה בעיר זה למעלה משלושה עשורים ומאז ומתמיד בהדרכתו של מייסדה הכוריאוגרף המוערך חיליק ג'ינו. חברי הלהקה  השתתפו במהלך  השנים בפסטיבל המחול הוותיק והמוערך בכרמיאל ואף זכו פעמיים במקום הראשון (בשנת 1992 ובשנת 2000 )ומשתתפים באופן קבוע  בפסטיבלים בינלאומיים בסין, פורטוגל, בולגריה ובמדינות נוספות ברחבי יבשת אירופה.

רקדני הלהקה פועלים במרכז מונארט במהלך כל השנה בימי שני וחמישי החל משעה 16:00, הלהקה מונה 4 להקות המחולקות לגילאים שונים: להקות 'האפרוחים' (גילאי כיתות גן-עד כיתה ב'), להקות 'ניצנים' (גילאי כיתות ג'-ו') להקת 'אנסמבל'(לגילאי כיתות ז'-ט' ולהקת בוגרים (כיתות י' ומעלה) .

הלהקה עורכת מידי שנה בסיום שנת הפעילות מופע  חדש הנושא איתו קונספט- מודרני- ישראלי . השנה בחר הכוריאוגרף להקדיש את המופע למדינה במופע פולקלור ישראלי לרגל חגיגות ה70 למדינה במופע ישתתפו 200 רקדנים ורקדניות מהעיר. בשנת 2001 לאחר שהקים חיליק ג'ינו את להקת המחול "ג'ינוליה" למחול מודרני, שפעלה במסגרת החברה העירונית לתרבות הפנאי הוצגו מופעי הבכורה של "הרפתקאותיו של פינוקיו" מופע תיאטרון-מחול בגרסה מיוחדת מרהיבה וקסומה, שזכו לתגובות נלהבות מהקהל וממבקרי תאטרון ומחול שעמדו על רמתו הגבוהה.

את המופע כתב וביים רענן פררה המוכשר האחראי גם לכתיבה ובימוי של הצגות מוכרות נוספות כמו "אלאדין" ו"בארץ הפלאות" והשתתפו רקדני להקת המחול "ג'ינוליה": נטע לי צפדיה, טלי כהני, אלמוג דוד, שני בר, עדי פלד ותום אפלבאום.

"באתי  מעולם המחול המודרני אך טענו בפניי   שאם אצור רק מחול  מודרני אוותר ללא קהל"- אומר לנו חיליק ז'ינו ובעיניו ניצת חיוך רחב –הבנתי שאולי אם אשלב מחולות- עם בשילוב מחול מודרני וקלאסי זה עשוי למשוך את לב הקהל הרחב  ומאז אנחנו מאמצים את הקונספט המשולב. "

מופעי סוף השנה נושאים את השמות "מעבדות לחרות", "אורות הבמה", "צבעי מחול" והשנה "צעירה בת שבעים"-מופע מחול צבעוני, מרהיב ורב משתתפים כמחווה לשבעים שנות עצמאות.

"צעירה בת שבעים", מופע מחול של להקת 'שלום ישראל', מוצ"ש, 2.6.18 בשעה 20:45, בית 'יד לבנים',דרך ארץ 6, אשדוד.לפרטים ומידע:08-8656880

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*