מופע "הצבא האדום" יתקיים באשדוד

מופע "הצבא האדום" יתקיים באשדוד

עם פרסום החדשות על האסון של מקהלת הצבא האדום ע"ש אלכסנדרוב שהייתה אמורה לשוב בנובמבר לישראל לסבב הופעות, במשכן לאמנויות הבמה באשדוד מבהירים: בעולם מופיעות ברוטציה 7 מקהלות שונות של הצבא האדום המקהלה שתגיע לאשדוד בתאריך 26/01/2017 במסגרת סיבוב ההופעות "REVOLUTION" אינה המקהלה שנספתה בהתרסקות המטוס, אנו משתתפים בצערן של משפחות הנספים באסון הנורא, המופע כולו יוקדש לזכרם!

ביום ראשון האחרון התפרסם כי חברי להקת ה"צבא האדום" נספו בתאונת מטוס בים האדום, מחברת ההפקות נמסר כי מקהלת הצבא האדום בניצוחו של הגנרל ויקטור אליסייב תגיע לישראל כמתוכנן ל-20 הופעות במסגרת סיבוב ההופעות העולמי החדש שלה.

הצבא-האדום

לדברי אדוארד שינקרבסקי מחברת ההפקות EGOeast productions שהביאה לישראל בשנתיים האחרונות (2014,2015) את מקהלת הצבא האדום ע"ש אלכסנדרוב נמסר: "מקהלת הצבא האדום המקורית, אחד מסמלי התרבות הבינלאומיים של אירופה, ריגשה עשרות אלפי ישראלים בהופעותיה בישראל. זהו הלם גדול עבורנו, בשנים האחרונות נוצרו קשרי ידידות עמוקים בינינו לבין ראשי המקהלה ורבים ממשתתפיה, אנו עוברים על שמות הנספים בתוכם חלק מחברי ההרכב שהופיעו בישראל ופשוט מסרבים להאמין. ליבנו עם משפחות הנספים ואנו מקווים שהמקהלה, שקיימת מעל ל-90 שנה, תמצא את הכוחות להתגבר על האסון ולהמשיך".

מקהלת הצבא האדום, הפכה למוסד אגדי מתעלה מעל כל הז'אנרים והתרבויות, ומאחדת את הקהל באנרגיה אדירה ובבידור אוניברסלי הכולל מגוון מוזיקלי רחב החל מפולקלור עממי, מוזיקה קלאסית, להיטים עולמיים על זמניים ועד למוזיקת פופ -אלקטרונית עכשווית.

המקהלה הוקמה לפני 80 שנה בשנת 1939 בברית המועצות ומאז פרצה את הגבולות בהצלחה מסחררת. המקהלה כוללת 100 משתתפים – סולנים, נגנים, רקדנים ורקדניות.
מעל 20 מיליון צופים בסיבובי ההופעות העולמיים שהתקיימו במעל ל 50 מדינות
.

המופע יתקיים במשכן לאמנויות הבמה באשדוד ביום 26 בינואר 2017 בשעות: 18.00 ו- 21.00

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*