מוזס מגיע לאשדוד

מוזס מגיע לאשדוד

רשת ההמבורגרים המצליחה מוזס פותחת סניף דרומי חדש וכשר במרכז הקניות BIG FASHION החדש באשדוד הסניף ה-13 של מוזס נפתח בהשקעה של 5 מיליון ₪, משתרע על פני 300 מ"ר עם תפוסה של 140 סועדים. מוזס, רשת ההמבורגרים המצליחה ממשיכה להתרחב ופותחת את הסניף ה-13 של הרשת, שהוא גם הסניף ה-3 הכשר של הרשת, אחרי הסניפים בירושלים ופתח תקווה. מוזס סניף אשדוד נפתח במרכז הקניות BIG FASHION באשדוד, הקרוב לתחנת הרכבת "עד הלום".

מוזס הכשר באשדוד, מציע לקהל הדרומי מגוון מנות מהמטבח האמריקאי, כשבראשן הארטבורגר המפורסם, מנת הדגל של מוזסמתכון קפדני בן שלושה דורות, מחלקים מובחרים של בקר, עגל וכבש בקיצוץ גס עם קטשופ פלפלים ביתיחוויית האכילה במוזס אשדוד מותאמת לכל סוגי הקהלים:

תפריט עסקיות משתלמות בימי חול בין 12:00 ל– 17:00 הכוללות מנה ראשונה, עיקרית, תוספת ושתייה ב– 59 ש"חארוחות לייט נייט במיוחד לקהל הבלייניםתפריט מוזל וארוחות מוזלות כל ערב החל מ 23:00 עד השעות הקטנות של הלילה באווירה תוססת וצעירה.

התפריט המגוון של מוזס כולל גם תפריט בריאות הכולל מנות המתאימות גם לצמחונים, לטבעונים ולנמנעים מגלוטן. למשל המיזורי בורגרטופו, עדשים, פטריות ואגוזי מלך עם סלסת עגבניות ושקדים, 52 ₪ או הטראפלס קייקעוגה עשירה ללא גלוטן על טהרת השוקולד, מוגשת עם כדור גלידת וניל, 36 ש"ח.

עולם הילדים של מוזס מעניק חוויה יוצאת דופן המשאירה את הילדים סקרנים, עסוקים ושמחים. תפריט הילדים הוא למעשה חוברת פעילות ממותגת מוזס עם צבעים ופלייסמט לצייר עליו, ארוחת הילדים מציעה המבורגר עם תוספת, שתייה וקינוח ב– 49 ש"ח. ואיך אפשר בלי מתנה לילדים המגיעה לכל ילד אשר הזמין את ארוחת הילדים.

חדר V.I.P לאירועים חגיגיים או פגישות עסקיות. החדר יכול להכיל עד 12 אנשים והוא כולל מסך פלזמה ומערכת סאונד מתקדמת.

שעות פתיחת מוזס אשדוד:

ראשוןרביעי: 12:00-01:00

חמישי: 12:00-02:00

שישי: 12:00-16:00

מוצ"ש: 20:00-02:00


פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

תגובה אחת

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*