מודל החירום של המרכז להורות קצר הצלחה. המשך יבוא.

מודל החירום של המרכז להורות קצר הצלחה. המשך יבוא.

עם פתיחת מבצע ״חגורה שחורה״ החלו ברשות העירונית ״מהות״ להיערך בשיתוף פעולה מלא עם המרכז להורות משמעותית לעבוד על מודל חירום שהעניק מענה תגובתי להורים במצוקה ולחץ.

פרסום מהיר ויעיל ברשתות החברתיות ותרגום מהיר של טיפים למקרים ותגובות עשו את העבודה וכאן התגלה הצורך האמיתי של המענה.

תוך שעות ספורות פורסמו מספרי טלפון של מדריכות הורים מוסמכות הנותנות ייעוץ מקצועי ראשוני במגוון רחב של שפות: רוסית, צרפתית, אמהרית, ספרדית וכמובן עברית.

עשרות הטלפונים שהגיעו למרכז להורות משמעותית מתושבי העיר ומערים שונות חידד את הצורך להקמת נוהל חירום עירוני מדוקדק שיחל מיד עם הכרזת מצב חירום ע״י פיקוד העורף ועיריית אשדוד.

מנכ״לית הרשות העירונית ״מהות״ (סא״ל במיל׳) גב׳ סימונה מורלי: ״ההורים הם קהל היעד של המרכז להורות משמעותית ולהם אנו הכי דואגים, הדילמות בהם עומדים ההורים הם לא תמיד ברורות וחד משמעותיות, לטעות בשיקול הדעת יש משקל כבד וזו הסיבה שאנחנו מציגות מענה מיידי בכל השפות כדי שחלילה הייעוץ לא יהיה ברור. מכאן אני פונה לכלל ההורים שלא שמעו על המענה ועדיין יש להם שאלות או התלבטויות לפנות למרכז להורות עם כל שאלה בנושא מצבי חירום.

דוגמא להודעת חירום שפורסמה ברשתות החברתיות

זה המקום להודות להנהלת המרכז, לגילית אבטליון מנהלת המרכז, לסיגל בר ולצוות המדהים שהתגייס למשימה במלוא הרצינות.״

השבוע יוצג פק״ל החירום המפורט וייושמו בו הפקות הלקחים של הסבב האחרון. בנוסף, יוכשרו בימים הקרובים מדריכות הורים ייעודיות למצב חירום שיתנו מענה מקצועי מותאם לסבבי לחימה.

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*