מוגנות און לייב משדרת אליכם…

מוגנות און לייב משדרת אליכם…

בתקופה זו בה נערים רבים נמצאים בביתם בעקבות מצב חירום קורונה בתכנית מוגנות חברתית אשדוד הוחלט להמשיך את הקשר איתם בצורה מקוונת וחווייתית.

לשם כך מנהל התכנית רותם מגידי ,מדריך המוגנות של בית ספר שח"ר עמיחי חדד  וראש תחום בחינוך הפורמלי בריגיט דוקהן מפעילים בימים האחרונים את "מוגנות און ליין" ובאמצעותה מקיימים שיח ופעילויות מקוונות בזום ובהאינסטגרם עם נוער בעיר.

בשבוע שעבר התקיים מפגש ב"מוגנות און לייב" דרך הלייב של האינסטגרם עם שחקן מ"ס אשדוד שלומי אזולאי. שלומי נמצא כעת עם משפחתו בחדרה ושיתף את נערי מוגנות חברתית שלקחו חלק בשידור הלייב בחוויה האישית שלו לאור המצב.

שלומי שיתף את הצופים בהתמודדות שלו היומיומית במצב הקורונה בתקופה זו וענה על שאלות שעסקו בכדורגל ונתן טיפים משמעותיים לבני הנוער איך לעבור את התקופה בצורה זהירה ונעימה.

מפגש זה התקיים כהמשך לשיתופי הפעולה שמתקיימים לאורך כל השנה בין קבוצת מ"ס אשדוד לתלמידי מנהיגות צעירה של תכנית מוגנות חברתית. וזה המקום להודות לנועם ברזני רכזת קהילה של מועדון ספורט אשדוד ולשחקן שלומי אזולאי. תכנית מוגנות חברתית פועלת במסגרת מהות הרשות העירונית לחוסן וביטחון קהילתי ובשיתוף פעולה עם מינהל החינוך בעירית אשדוד.

תודה למנכ"לית הרשות סימונה מורלי שמאפשרת ומחזקת פעילויות עם הנוער למען החוסן הקהילתי בימים אלה.

בתכנית מוגנות חברתית מבטיחים להמשיך ולקיים מפגשי און ליין ופעילויות חווייתיות עם מפורסמים נוספים בתקופה הקרובה ויחיד איתכם לוקחים מנהיגות ושומרים על הבריאות.

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*