מה עושים כאשר הספה מתלכלכת?

מה עושים כאשר הספה מתלכלכת?

מכירים את הרגע הזה שאתם מבחינים ביין אדום שנוזל בידו של חבר היישר על הספה החדשה שלכם? את הרגע רגע שבו הילד של החברים מורח שוקולד או משהו אפילו גרוע יותר על הספה הלבנה? ומה עם הדוד המיוזע שהחליט לנמנם על הספה שלכם בזמן שאתם מארחים את המשפחה והותיר כתמי זיעה לא אסתטיים על מערכות הישיבה?

במקרים כאלה חשוב לא להרים ידיים ובטח שלא לכעוס, וזאת משום שישנם כמה וכמה שיטות לניקוי ספות ביניהן:

ניקיון באמצעות חומרי ניקוי ייעודיים – את הספות שלכם תמיד ניתן לנקות באמצעות חומרי ניקוי ייעודיים. כיום ישנן מטליות ניקוי לספות, חומרי ניקוי מיועדים למערכות ישיבה מעור, ספרי או קצף לניקוי כתמים ושלל חומרים ייעודיים אשר באמצעותם תוכלו לנקות את הספה. נסו להשתמש רק בחומרים ייעודים ולא בחומרי ניקוי של מתאימים למערכות ישיבה וזאת כדי שלא תסבו נזק לספות.

ניקוי באמצעות חומרים טבעיים – מי שרוצה לנסות את מזלו יוכל לבצע ניקוי ספות באמצעות חומרים ייעודיים. באמצעות יין או חומץ תפוחים ניתן לנקות כתמים שונים כמו גם באמצעות סודה לשתייה. נסו לנקות את מערכות הישיבה בצורה טבעית וכזאת שתעזור לכם לטשטש או להיפטר מהכתמים. עוד מומלץ לנסות לשלוף את הכיסויים של הספות ולכבס אותן במכונת הכביסה לקבלת מראה נקי וחדש.

הגנה על הספות – כאשר יש לכם אורחים עם ילדים או עם אנשים שלא ממש שולטים בהתנהגותם: הגנו על הספות באמצעות סדין. אם יש לכם ספות בהירות שדורשות הגנה: אין שום סיבה שלא תפרסו עליהן סדין ובכך תשמרו על יופיין.

ניקוי ספות מקצועי – אם אתם רוצים לחדש ולרענן את מערכות הישיבה שלכם, תמיד תוכלו להסתייע בשירותים של ניקוי ספות מקצועי. שירותים כאלה יסייעו לכם לקבל מקסימום ניקיון וחידוש של הספות, תיקונים ותפירה של קרעים או תפרים שנפרמו וקבלת ספות כמו גם כריות פינה שנראות משל יצאו בדיוק עכשיו מהחנות!

עשו את כל אלה ותוכלו להגן על הספות שלכם בכל מצב.

תמונה: pixabay

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*