מה חשוב לקחת בחשבון כשבוחרים אולם אירועים לחתונה?

מה חשוב לקחת בחשבון כשבוחרים אולם אירועים לחתונה?

כל החלטה שתקבלו וקשורה ליום החתונה שלכם משחקת תפקיד חשוב ומרכזי ביום הגדול. יחד עם זאת יש החלטות שהשפעתן גדולה מאחרות, כמו למשל המקום בו תבחרו להתחתן. לאולם האירועים יש את היכולת להשפיע על האווירה של החתונה שלכם במידה רבה, ולכן בחירה חכמה היא קריטית. כדי שהנושא לא יהיה מלחיץ עבורכם, הכנו לכם רשימה הכוללת כמה מהגורמים החשובים ביותר שיש לקחת בחשבון בעת בחירת מיקום לחתונה שלכם.

מועד התחלת החיפוש

בחירת מקום לחתונה הוא אחד השלבים הראשונים בתכנון החתונה, לכן כדאי שתתחילו את החיפוש כמה שיותר מוקדם, ויפה שנה אחת קודם. אולמות מבוקשים לא יהיו זמינים עבורכם ברגע האחרון ומומלץ לשריין אותם שנה עד שנה וחצי לפני התאריך. כמו כן, רצוי שיהיו לכם כמה אפשרויות של אולמות לבחירה וטווח תאריכים מעט גמיש.

מיקום

כאשר אתם בוחרים אולם אירועים מומלץ שתהיו מודעים למידת הנגישות אליו. כך למשל אם המוזמנים מתגוררים בקצוות שונים של הארץ, אולם אירועים במרכז הארץ יהיה בחירה טובה והוגנת עבור כולם. מעבר לכך, הקפידו לבדוק אם זהו יעד שקל להגיע אליו, אם יש מספיק מקומות חניה, גישה לבעלי מוגבלות, אם הוראות ההגעה ברורות לאורחים מחוץ לעיר ועוד.

סגנון

אם החלטתם ללכת על אולם אירועים בפתח תקווה, הקפידו לבדוק שעיצובו תואם את הסגנון של החתונה ומשתלב עם החזון שלכם. לכן רגע לפני שאתם סוגרים עם אולם כלשהו עליכם להחליט מהו סגנון החתונה המועדף עליכם. לאחר מכן תוכלו להכריע אם סגנון האולם אכן מתאים לאופי האירוע שאתם מתכננים.

גודל האולם

כמובן שלא תוכלו לדחוס 300 מוזמנים לתוך אולם שנועד להכיל רק 150. לכן, גודל האולם משחק תפקיד חשוב ומרכזי בבחירה שלכם ויכול להכריע לכאן או לכאן. משוואה זו פועלת גם להיפך ולא מומלץ כלל לבחור באולם גדול מדי עבור כמות קטנה של אורחים, כדי שלא תצטרכו להוציא הון בדרככם להפוך את החלל לנעים ואינטימי. אם אתם בוחרים באולם וודאו שגודלו מתאים לכמות המוזמנים.

תקציב

גם התקציב שעומד לרשותכם מהווה חלק בלתי נפרד מהבחירה. מעבר לעלות הכוללת של השכרת האולם ליום האירוע, עליכם לבדוק מה המחיר כולל. ישנם אולמות אירועים ששירותי הקייטרינג, העיצוב, הבר וכוח האדם שמספקים אינם כלולים במחיר, בעוד שבאולמות אחרים שירותים אלו יהיו חלק בלתי נפרד מחבילת השירותים.

מגבלות

לאולמות שונים, בעיקר אולמות הממוקמים בלב סביבת מגורים, יש מגבלות רעש. אם אתם מתכננים אירוע קטן וסולידי יכול להיות שמגבלות אלו לא יהוו בעיה. אבל, אם אתם מתכננים מסיבה סוערת ורועשת אל תוך השעות הקטנות של הלילה, חשוב שתבדקו אם הדבר אפשרי באולם הנבחר.

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*