מה חשוב לדעת על הרכבת ארון

מה חשוב לדעת על הרכבת ארון

כאשר עוברים דירה, או מעבירים את העסק ממקום אחד למשנהו, הדבר החשוב ביותר הוא לבצע את כלל העבודות הכרוכות בהעברה והקשורות בה בצורה מושכלת, מסודרת וכזאת שמאפשרת להגיע בצורה מהירה לכל אחד מהפריטים ולהניח אותו במום המיועד לו בבית החדש או במשרד או בעסק החדש. אחת המלאכות היותר חשובות בתהליך האריזה של הבית, הוא תהליך הפירוק וההרכבה של מיטות, מזנונים וכמובן – הרכבת ארון אחד או יותר בבית החדש לאחר שפורק בצורה מסודרת ומיומנת. על מה חשוב להקפיד כאשר מבצעים פירוק של ארונות ושל פריטי ציוד נוספים בבית? מה חשוב לדעת על הרכבת ארון כדי שבתום ההרכבה הוא יהיה יציב, וישרת את הבעלים שלו לאורך זמן? היכן ניתן להזמין פירוק והרכבה מקצועית של רהיטים שונים, ובכלל זה פירוק וכן הרכבת ארון?

על מה חשוב להקפיד כשמפרקים ארונות וציוד נוסף בבית

בראש וראשונה פירוק ארונות, כמו גם פירוק של ציוד ופריטים נוספים בבית כמו מזנונים, מיטות וכיוצא באלה, חייב להתבצע בצורה מקצועית. רצוי לבצע את הפירוק של כל רהיט בנפרד, במטרה למנוע בלבול בין החלקים. בנוסף, כדאי ואפילו מומלץ לסמן בצורה ברורה כל חלק ולשייך אותו לארון או לרהיט ספציפי. אם אפשר, כדאי להכין סקיצה של הרהיט, שבה יהיו מסומנים כלל החלקים השייכים לאותו רהיט. אבל הדבר הנכון ביותר לעשות הוא להזמין אנשי מקצוע מיומנים, אשר יבצעו את הפירוק ומצד שני את ההרכבה של הרהיטים עם השלמת פרק ההעברה של תכולת הבית או המשרד. לכאורה, מדובר בהוצאה בנוסף להוצאות המשמעותיות ביותר הכרוכות בתהליך ההעברה של הדירה, אבל האמת היא, שההוצאה הזאת חוסכת בסיכומו של עניין ממון רב. זאת, משום שפירוק ארונות באופן עצמאי עלול לפגוע בהם, מה שממילא יגרום להוצאה נוספת לשם קניית ארון חדש אחד או יותר. זאת, ועדיין לא הזכרנו את הזמן הרב שנדרש למי שהוא בלתי מקצועי ומנסה בכל זאת להרכיב ארון, מזנון או כל פריט אחר. כשאומרים שמה שבזול עולה ביוקר, מתכוונים בדיוק לזה.

הרכבת ארון – מה חשוב לדעת

אם הפירוק של הארון בוצע בהצלחה, ואם כל החלקים של הארון נשמרו בצורה מרוכזת, אזי ההרכבה של הארון עשויה להיות מעט פחות מסובכת מהצפוי. עם זאת, לפני שמבצעים את ההרכבה חשוב לוודא שכלל החלקים של הארון נמצאים, כדי שלא להתחיל את ההרכבה בלי אפשרות לסיים אותה. מי שלא יודע לעשות סקיצה, שלפחות ירשום את מספר החלקים ואת השמות שלהם, כדי לוודא שהם נמצאים לפני התחלת ההרכבה. דבר נוסף שחשוב לדעת – אם ההרכבה מתבצעת בצורה מרושלת, הארון עלול להיות לא יציב ולהתפרק פתאום, בלי אזהרה מוקדמת. לכן הדבר שחשוב להקפיד עליו באמת, הוא שההרכבה של הארון תתבצע בצורה מקצועית, שתעניק לארון את היציבות ואת המראה המכובד שלו. אם יש לכם ארונות ופריטי ריהוט אחרים שיש צורך לפרק אותם בצורה מקצועית ולהרכיב אותם אחרי ההעברה, זה המקום הנכון עבורכם. צרו קשר כעת, והמקצוענים של Vladi.co.il יחזרו אליכם בהקדם, הם יבצעו עבורכם את כל עבודות הפירוק וההרכבה של רהיטים וארונות, ויסייעו לגם בהזדמנות הזאת בביצוע תיקונים ושיפורים שיהפכו את השימוש בהם למהנה ואיכותי יותר.

צילום: FREEPIK

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*