מה חשוב לדעת לפני שבוחרים קבלן לביצוע עבודות עפר וביוב?

מה חשוב לדעת לפני שבוחרים קבלן לביצוע עבודות עפר וביוב?

מלבד הניסיון של קבלן העפר שלכם והותק שלו, ישנם עוד מספר אלמנטים שמומלץ לבחון לפני בחירת קבלן עפר ועבודות ביוב וניקוז. בין הנושאים שמצריכים את בדיקתכם, יש למשל את כלי העבודה והתחבורה, המנופים ומערבלי הבטון שהקבלן שלכם מפעיל.

אין ספק שמדובר בעבודות בנייה מורכבות מאוד, אך הן נעשות מדויקות יותר, ככל שמסתייעים בקבלנים מקצועיים. עבודות עפר, ביוב וניקוז צריכות להתבצע אך ורק על ידי חברות בנייה אשר מוסמכות לבצע עבודות מסוגים אלו. לא פעם, נזקים חמורים ביותר עלולים להיגרם לתשתיות שונות, וזאת בעקבות חברות בנייה חובבניות או לא מקצועיות מספיק.

קבלנות עפר וביוב – עבודות מורכבות

כשאתם תרים אחר שירותיה של חברת בנייה מומלצת לעבודות ביוב ועפר, קודם כל כדאי לבדוק לגבי ניסיונה בעבודות מסוגים כאלו. על פי הניסיון והוותק של חברת הבנייה, תוכלו להחליט אם מדובר בחברה מקצועית דיה עבורכם. יחד עם זאת, גם כדאי תמיד לבדוק את תיק העבודות של חברת הבנייה.

לאחר סקירה של הפורטפוליו של החברה, תוכלו גם להחליט אם אתם מעוניינים לדבר ישירות עם לקוחות החברה. כלומר, עד כאן, יש לנו בעצם מספר דברים פשוטים שיש לשים עליהם את הדגש, לפני שבוחרים קבלן לביצוע עבודות עפר וביוב. הראשון הוא וותק וניסיון החברה, לאחר מכן סקירה של תיק העבודות של חברת הבנייה. לאחר שלבים אלו, כדאי לבקש מחברת הבנייה רשימת לקוחות ממליצים, עמם תוכלו לדון ישירות, ולהתרשם מסוג השירות שהם קיבלו מחברת הבנייה.

מה חשוב לדעת לפני עבודות עפר וביוב?

חברת אמצ שמש בע"מ היא חברת בנייה אשר עוסקת גם בסלילת כבישים, בעבודות עפר, עבודות ביוב וניקוז ועוד. עם ניסיון של עשרות שנים וכוח אדם מקצועי ביותר, אמצ שמש יובילו את פרויקט הבנייה שלכם להסתיים על הצד המוצלח ביותר.

בצמוד לדברים המצריכים את בדיקתכם ואולי הכי חשוב ביניהם, יש לוודא את נושא הבטיחות. עבודות עפר וביוב מצריכות נהלים בטיחותיים נוקשים מאוד, וחברת בנייה מקצועית לעולם לא תתפשר על נהלי הבטיחות אשר מגנים על חיי העובדים שלה.

נהלי בטיחות קודמים להכול

לאחר סילוק ופינוי של תשתיות שונות או מכשולים שונים, קבלן עבודות העפר שלכם יוודא בשנית כי השטח מוכן לעבודה בטוחה ומתקדמת יותר. חברת אמצ שמש בע"מ שמה את הדגש המלא על כל שלב ושלב במהלך עבודות עפר, ביוב וניקוז, סלילת כבישים ועוד.

לבסוף, חשוב לדעת שקבלן העפר שלכם פועל על פי נהלים שיצילו חיים, יבטיחו עבודה איכותית ועוד. זכרו, חומרי גלם שאינם איכותיים, בהכרח יובילו לאחזקה יקרה יותר בטווח הארוך! (בעקבות תיקונים ותקלות).

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*