מה זה ביטוח בריאות פרטי ולמה הוא כדאי?

מה זה ביטוח בריאות פרטי ולמה הוא כדאי?

נכון להיום, מבוטחים מקבלים סוגים שונים של ביטוחי בריאות פרטיים, שמהווים השלמה לכיסוי שניתן במסגרת 'חוק בריאות ממלכתי', ונקרא 'רובד הבסיס'. בשיטה הנהוגה כים בארץ, כל אדם מבוטח באופן בסיסי כל אדם.

התשלום לביטוח הבריאות הממלכתי מתחלק בין האזרחים לבין המדינה, והתשלום שחל על האזרחים מנוכה על ידי המוסד לביטוח לאומי מהשכר החודשי. רובד בסיסי זה מאפשר קבלת טיפולים אצל רופאים מתחומים שונים, רכישת תרופות מסובסדות שכלולות בסל הבריאות, וקבלת בדיקות שונות.

אבל ביטוח בריאות פרטי מעניק (או פותח) הרבה יותר אפשרויות

עם ביטוח בריאות פרטי מבוטח יכול לקבל כיסוי נוסף לכיסוי הבריאות הבסיסי, שמציע אפשרויות רחבות הרבה יותר.

ביטוח פרטי מוצע על ידי חברות הביטוח ומציע הגנה משמעותית יותר בתחומי בריאות חשובים כמו למשל רכישת תרופות שנמצאות מחוץ לסל הבריאות; ניתוחים מורכבים; טיפולים אצל רופאים מומחים; ביצוע השתלות; ומגוון רחב של אפשרויות שאינן מוצעות היום על ידי קופות החולים.

יתרונות רכישת ביטוח בריאות פרטי

נכון. מערכת הבריאות בארץ היא בין המפותחות והמתקדמות בעולם, אך למרבה הצער, זוהי גם אחת ממערכות הבריאות העמוסות ביותר בעולם המערבי. העומס המוטל על מערכת הבריאות בישראל מוביל לצורך בהמתנה ממושכת לביצוע ניתוחים בבתי חולים; חוות דעת רפואיות חשובות ונחוצות שמתעכבות; ובדיקות יקרות.

במקרים רבים, אזרחים שאינם מבוטחים במסגרת ביטוח בריאות פרטי, מתלבטים אם לעבור ניתוח או טיפול יקר, לרכוש תרופות יקרות או לקבל בדיקות מיוחדות שאינן ממומנות על ידי קופות החולים, וזה פשוט חבל.

אבל זה עוד לא הכול

תרופות רבות אינן כלולות בסל התרופות, ויש מחסור באיברים להשתלה, מה שעלול, במקרים חמורים, להסתכם בהשלכות קטלניות. עם ביטוח בריאות פרטי, המבוטחים מקבלים פתרונות שלמים לסוגיות אלו, שמאפשרים להם לקבל הגנות שונות שמבטיחות להם שקט נפשי בתרחישים פתאומיים שמאיימים על בריאותם.

יתרון משמעותי נוסף של רכישת ביטוח פרטי הוא נושא הניתוחים בפוליסת הביטוח. במצב השורר כיום בישראל, ובשל העומס העצום המוטל על מערכת הבריאות, העדיפות לביצוע ניתוחים ניתנת למקרים מצילי חיים בלבד, מה שמותיר חולים רבים שזקוקים לניתוחים, ללא פתרון, כשהם נאלצים להמתין במשך פרקי זמן ארוכים, ולעתים במשך מספר חודשים, עד למועד הניתוח שלהם.

עם ביטוח בריאות פרטי, הטיפול מתבצע עכשיו, גם אם צריך לטוס לחו"ל כדי לקבל אותו

עם ביטוח בריאות פרטי, ובכפוף לתנאי הפוליסה, המבוטחים יכולים לעבור את הניתוח בחדר ניתוח של בית חולים פרטי בישראל.

פוליסת ביטוח בריאות פרטי כוללת גם סעיף השתלות וניתוחים שמבוצעים מחוץ לישראל, שמאפשרים למבוטחים שזקוקים להשתלה או לניתוח, לטוס לחו"ל לקבל את הטיפול, כולל ליווי של קרוב משפחה. הפוליסה מציעה גם החזר כספי על חוות דעת רפואית של מומחה שמועסק על ידי מרפאה פרטית, ואבחון בהליך מהיר.

בשורה התחתונה, והרבה מעבר לפוליסה, אתם רוכשים את השקט השלווה והביטחון

ביטוח בריאות פרטי מגיע עם ערך עצום של רגיעה וביטחון שגם אם הנורא מכל יקרה, יש פוליסת ביטוח שאפשר לממש במקרה הצורך ולא להמתין עם טיפולים שחשוב לבצע, או להימנע מנטילת תרופות או קבלת בדיקות חשובות, רק בגלל שהן יקרות, או בגלל שהמערכת עמוסה מכדי להעניק שירות כעת.

עלויות ביטוח בריאות פרטי ותנאי ההצטרפות תלויים במצב הבריאותי של המבוטח, גילו, והכיסויים שאותם הוא מבקש לרכוש. כך שאם אתם מודאגים מבריאותכם, סובלים ממצב רפואי מורכב ולא מקבלים את הפתרונות שאתם זקוקים להם, צרו קשר עם חברת ביטוח שתציע לכם פוליסת ביטוח שמתאימה לצרכים שלכם, ומרגע זה אתם יכולים לחיות חיים איכותיים נטולי דאגות.

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*