מהפכת המדפסת: להגדלת הפריון העסקי

מהפכת המדפסת: להגדלת הפריון העסקי

עסקים גדלים ומתפתחים נזקקים לציוד משרדי איכותי, מעודכן ומתאים שיעזור ויסייע לעבודה העסקית באופן הפרודוקטיבי ביותר האפשרי.

באקלים הכלכלי של ימינו, כל אגורה וכול דקה חשובות. לפיכך, מדפסת עדכנית – כמו למשל מדפסת לייזר -צריכה להיות מסוגלת לבצע את העבודה באופן מהימן, במהירות וביעילות, בעיקר אם היא אמורה להוסיף ערך לעסק שלכם.

נשמע כמו משימה קשה? ובכן, איכויות אלה הן בדיוק התכונות שמנחות את עיצוב המדפסות של החברות הגדולות ביותר בעולם בתחום זה.

האיכויות שמאפיינות את המדפסות בימינו

המשמעות של מדפסות בימינו (מכשירים ששוברים את מחסומי מהירות ההדפסה עם קצב הדפסה מהיר, מגשי נייר עמוקים שלא מצריכים להזין את המכשיר בנייר לעיתים קרובות, הדפסה דו צדדית והזנת מסמכים אוטומטית) – פירושה פחות הפרעות למהלך העבודה השוטף.

כיוון שהמדפסות היום מחוברות לאינטרנט, הן מאפשרות לכם להדפיס כמעט מכול מקום ובכול זמן, באמצעות טלפונים חכמים וטבלטים. כך תוכלו לשתף באופן מידי את צוות העובדים גם כשאתם רחוקים מהמשרד.

זאת ועוד, מדפסת משולבת עם מסך מגע אינטואיטיבי מציעה לכם אפשרויות הדפסה, צילום, פקס וסריקה מבלי שתצטרכו להיכנס למחשב עצמו.

יציאת USB במדפסת העדכנית, מאפשרת להדפיס בקלות ובמהירות תמונות או מסמכים שלא מאוחסנים במחשב המשרד.

מדפסות משולבות הן רב תכליתיות ויכולות לבצע מספר משימות בו זמנית: הן יכולות לקבל פקסים גם בזמן ההדפסה, ובכך לחסוך לכם זמן.

המדפסת המשולבת כמכשיר יעיל לניהול מסמכים חכם

  • הסורק, להפיכת מסמכי הנייר לדיגיטליים

ניהול מסמכים חכם הוא המפתח לעסק מצליח. שמירה על מסמכי העסק כשהם מאורגנים כהלכה, מצמצמת את הזמן הנדרש כדי לחפש את המידע הדרוש לכם, תוך הבטחה שהמידע העסקי נשמר ומאובטח כראוי. כאן נכנסת לסיפור המדפסת המשולבת שמאפשרת לכם לסרוק בקלות כל מסמך, נייר או קובץ מהמחשב.

היום, רוב המערכות שמיועדות לאחסון ואחזור מסמכים הן דיגיטליות, ומציעות יתרונות גדולים אף יותר כשמדובר בארגון קבצים ומידע, ובניהולם.

סריקה של מסמכים ישנים עוזרת לכם ליצור מסד נתונים אלקטרוני יחיד שבו מאוחסן כל המידע העסקי. מאגר זה יכול להיות פתוח בפני כל העובדים והלקוחות, או מוסדר באמצעות סיסמה או כניסה ספציפית ממסוף, כדי להגן על המידע הסודי והקנייני.

שימו לב, כאשר מקטלגים מסמכים למסד הנתונים, כדאי לבחור במערכת תיוק אלקטרונית שתהיה הגיונית לצרכים שלכם. למשל, לשמור על מסמכים לפי לקוח או לפי סוג הפרויקט. אפשרויות החיפוש לפי טקסט מאפשרות לכם למצוא מידית את כל המידע שאתם זקוקים לו, בלי קשר למקום בו המידע מאוחסן.

  • הסורק, לשמירה שוטפת של מידע מעודכן

מידע מיושן או חסר תועלת עלול לפגוע בעסק שלכם במונחים של איבוד זמן על חיפוש מסמכים, ואפילו קשיים בניהול החשבונות הפיננסיים. לכן מומלץ לשים בראש סדר העדיפויות את השמירה על מידע מעודכן ואמין. הכוונה היא ללקוחות חדשים, רכישות, תשלומים ונתונים חשובים אחרים. הזמן והמאמץ שתקדישו להכנת רשומות אלה ולעדכונן, יתרמו לפרודוקטיביות גדולה יותר בעתיד, כאשר תוכלו למצוא במסד הנתונים שלכם כל מידע נדרש באופן מידי.

למידע נוסף בנושא מדפסות לייזר היכנסו לאתר http://www.yazamco.co.il/

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*