מהפיכת התקשורת והעידן החדש של מבצעים והטבות בסלולר

מהפיכת התקשורת והעידן החדש של מבצעים והטבות בסלולר

שוק הסלולר רותח כבר כמה שנים. מאז שמשה כחלון, כשר התקשורת, פתח את השוק לתחרות – אנחנו עדים בשנים האחרונות להוזלות משמעותיות בעלות של חבילות סלולריות ולמבצעים גדולים של החברות באופן קבוע.

בשוק הסלולרי פועלות כיום כמה וכמה חברות. פלאפון, סלקום ופרטנר הן שלושת החברות הגדולות שבעבר שלטו בשוק באופן מוחלט. גולן טלקום הצטרפה אליהן כאשר השוק נפתח לתחרות, ומאז נוספו חברות רבות נוספות שמציעות שירותים סלולריים. לשלושת החברות ישנן הצעות אטרקטיביות כיום. לכן כדאי לבדוק את סלקום מבצעים ללקוחות חדשים, כמו גם את החברות האחרות.

החברה הראשונה שפעלה בארץ הייתה פלאפון. מכאן גם מטבע הלשון "פלאפון" שמשמש ככינוי לטלפון סלולרי. ממש כמו שפריג'ידר, חברה שמייצרת מקררים, הפכה שם נרדף למוצר עצמו. לפלאפון מבצעים והטבות שונות שלא פעם מצדיקות את המוניטין שלה כחברה מובילה.

פתיחת השוק למבצעים

המהפכה בשוק הסלולר, עליה היה חתום משה כחלון כשר התקשורת, אירעה כבר לפני כמה שנים. מאז חווינו ירידת מחירים תלולה. לפני עשר שנים, למשל, לא היה זה דבר חריג לקבל חשבון חודשי של 300 ₪ עבור שימוש ממוצע וסביר בשירותי הסלולר. כיום סכומים אלו נראים לנו דמיוניים ומגוחכים, לעומת מה שאנו כצרכנים משלמים כעת.

פתיחת השוק לתחרות הכניסה גם שחקנים חדשים לתחרות. גולן טלקום הייתה הסנונית הראשונה, אך 012 מובייל והוט מובייל הצטרפו בהמשך, וכאמור חברות נוספות. תהליך זה יצר שפע עצום של מבצעים והצעות מצד החברות המנסות לצוד את הלקוחות והצרכנים.

מכיוון שהשוק כל כך תחרותי, קשה לעיתים לדעת מי נותן את השירות הטוב ביותר והאם כדאי, למשל, להיענות להצעות הקורצות של סלקום מבצעים והטבות או דווקא ללכת לכיוון פלאפון מבצעים המיועדים ללקוחות חדשים.

יתרונו של הלקוח החדש

צמד המילים "לקוח חדש" מהווה מפתח חשוב בפני עצמו בבואנו לנייד את מספר הטלפון שלנו מחברה לחברה. בדרך כלל לקוחות חדשים יקבלו הצעות קורצות במיוחד ומבצעים מפתים. חשוב לציין כי מאחר וכבר אין שום התחייבות בחוזה בין הלקוח לחברת הסלולר, חברות רבות מציעות מבצעים גם ללקוחות קיימים, על מנת לשמר אותם. למעשה, החברות משקיעות מאמץ רב בשימור לקוחות קיימים על ידי הטבות למיניהן, מאחר וקל כל כך להתנייד מחברה לחברה.

לחברת פלאפון מבצעים והטבות ללקוחות חדשים. היא מציעה מחיר קבוע לחמש שנים והטבות נוספות – גם מבחינת הגנת סייבר ומבצעים על מכשירים שהחברה משווקת ומציעה ללקוחות שלה. כמוה, גם לחברת סלקום מבצעים ללקוחות חדשים וגם ללקוחות קיימים.

חשוב לדעת כי כלקוחות חדשים, כוח המיקוח נמצא בידיים שלכם. החברה זקוקה לכם, לא פעם, הרבה יותר מאשר אתם זקוקים לה. מכיוון שהשוק רותח ותחרותי מאי פעם, יש סיכוי לא רע "להוציא" מבצעים והטבות מיוחדים אפילו יותר מאשר מה שפורסם.

גם חברת פרטנר מציעה מסלולים רבים ללקוחות חדשים וקיימים וכמוה גולן טלקום והחברות הנוספות. על מנת להחליט מי באמת מציע את החבילה הטובה ביותר יש לבדוק כמה דברים. ראשית, את המחיר עצמו לחודש, שנית את כמות הדקות ונפח הגלישה. ובנוסף, כדאי להכיר את המבצעים של חבילות הגלישה ודקות השיחה בחול. דווקא בתחום זה יכולים להיות הבדלים בין מה שהחברות השונות מציעות.

הדבר הנכון הוא להכיר את הצרכים שלכם – כמה אתם משתמשים בטלפון ולאיזה מטרות. בהתאם לצרכים תוכלו לחפש את המבצע שמתאים לכם יותר מכל. חשוב, כאמור, לנצל את הכח הצרכני שלכם כאשר אתם באים לחברה שבה לא הייתם מנויים קודם לכן. ללקוח יש כח רב, ובעולם נטול התחייבות חוזית לפרק זמן ממושך של התחברות, ישנה אפשרות להרוויח מכל העולמות וביותר מחברה אחת.

צילום: pixabay

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*