מהות ומ.ס אשדוד מעמיקים את שיתוף הפעולה גם בסגר

מהות ומ.ס אשדוד מעמיקים את שיתוף הפעולה גם בסגר

במהלך השנים מתקיימת פעילות משותפת בין מהות- הרשות העירונית לביטחון וחוסן קהילתי, לבין מחלקת הנוער של מ.ס אשדוד, לאורך השנים שיתוף הפעולה הפך למסורת.

ביום שני האחרון התקיים מפגש בנושא חומרים ממכרים עבור קבוצות הנוער במחלקת הנוער של מ.ס אשדוד.

לאור העלייה בצריכת החומרים הממכרים בתקופת הקורונה בקרב בני הנוער, ישנה חשיבות מרובה לעלות את הנושא למודעות וכן לתת כלים מקצועיים להתמודדויות הן לשחקנים והן לצוות המקצועי, בדגש על שימוש לרעה בחומרים ממכרים בספורטאים.

את המפגש כיבדה בנוכחותה הגברת סימונה מורלי, מנכ"לית מהות שבירכה על קיום ערב חשוב זה, "כמנכ"לית מהות אציג בפניכם מספר נתונים אשר מעידים על מורכבותה של תקופה זו.

כאמור, תקופת הקורונה לא הטיבה עם בני הנוער. סקרים שנערכו בנושא מציגים תמונה מדאיגה של שימוש בחומר הממכר והנפוץ ביותר לשימוש בקרב בני נוער – קנאביס.

הגברת מורלי שיתפה בנתונים,"כ-8% מהתלמידים בכיתות י'-יב' השתמשו בקנאביס לפחות פעם אחת ב- 30 הימים האחרונים שקדמו לסקר".

כ-10% מהתלמידים בגיל 15 מדווחים כי עישנו לפחות פעם אחת ב-30 הימים האחרונים חשיש, מריחואנה, קנאביס, נתון המדרג את ישראל במקום ה-28 ביחס לשאר המדינות שנבדקו.

כמו כן, יו"ר מ.ס אשדוד מנדל דוידוביץ' בירך על מפגש זה והודה לגברת סימונה מורלי, לבריזיט דוקהן ושחר כחלון על מפגש חשוב ועל שיתוף הפעולה לאורך 12 השנים האחרונות ומסורת ארוכה".

כחלק מאותה מסורת, במסגרת המועדון, הצוות המקצועי והשחקנים מקבלים סדנאות והרצאות הקשורות במניעת שימוש לרעה בחומרים ממכרים.

למרות שהמחלקה נמצאת בסגר, היה חשוב להפעיל את התוכנית למרות הכל.

במפגש המאמנים והשחקנים נחשפו להרצאה שכללה שימוש לרעה בעישון סיגריות, נרגליות, אלכוהול וסמים.

במהלך ההרצאה נשאלו שאלות על ידי השחקנים והצוות המקצועי, הוקרנו סרטונים בנושא והועברה מצגת בנושא מניעת שימוש לרעה באלכוהול ובגראס.

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*