מדרימים לאילת: הערב הדולפינים מאשדוד מתארחים אצל עודד קטש והפועל אילת

מדרימים לאילת: הערב הדולפינים מאשדוד מתארחים אצל עודד קטש והפועל אילת

עם המומנטום החיובי מהניצחון המוחץ במחזור הליגה הקודם מול בני הרצליה, תתארח הערב ( שני,19:15) מכבי אשדוד\באר טוביה באולם "בגין" למשחק חוץ מול הרביעית בטבלה,הפועל אילת, למסגרת המחזור ה25 של ליגת ווינר סל.

כמו אשדוד, גם התכולים של עודד קטש עשו ניצחון גדול בשבוע שעבר. זה אמנם לא הלך בקלות, אך שחקני אילת כבר יצאו מבור דו ספרתי ברבע האחרון במשחק החוץ מול גלבוע\גליל, ויצאו כשידם על העליונה בדרך לניצחון שלישי בארבעת המחזורים האחרונים.

כזכור, רק לפני קצת יותר מחודש נפגשו הקבוצות באולם "הקריה" במסגרת הסיבוב השני, ואז היו אלה הלוחמים של טפירו שניצחו 93-82  במשחק שבו פרסטון נואלס שכאמוב גמר את העונה, כיכב עם 23 נקודות וערב נהדר מעבר לקשת. אותו הניצחון הזה גם הוביל אחריו שני ניצחונות רצופים נוספים על הפועל תל אביב ובני הרצליה. בסיבוב הראשון אגב, ניצחה אילת 85-77.

הפציעה של נואלס בתום הסיבוב הראשון, הביאה את אשדוד לחיפושים אחרי זר נוסף שיגיע ע"ח, ובשבוע האחרון נחת בעיר הנמל הדרומית הגארד מריו ליטל שהגיע מהליגה הפיליפינית, וצפוי לערוך מחר את הופעת הבכורה שלו תחת מאיר טפירו.

אחד מהמצ'אפים המעניינים במשחק מחר, יפגיש בין שניים מהכוכבים הישראלים והצעירים משני צידי הפרקט.

מצד אחד נקבל את יפתח זיו שהיה פשוט נהדר בשבוע שעבר על הרצליה, ולמרות שעדיין בעיית איבודי הכדור לא חדלה מלעזוב אותו, הרכז הצעיר של אשדוד נראה בדרך הבטוחה להיות אחד מהרכזים המובילים הבאים בכדורסל הישראלי. מהצד השני רפי מנקו שלא קיבל דקות משחק בתחילת העונה אצל הפועל ירושלים מרובת הכוכבים, הושאל לאילת ומאז ההגעה לעיר הנופש הדרומית, מנקו מגלה מנהיגות משלו וביחד עם אפיק ניסים המנוסה, ולנדון מילבורן אחד מכוכבי העונה עד כה, משאירים את אילת ועודד קאש המאמן במקום מכובד בין השמינייה הראשונה.

עוד בשורה די עצובה עבור אנשי אשדוד מגיע מאדם אריאל.

המשחק מחר יהיה האחרון העונה עבור הקפטן של הקבוצה, שיעבור ניתוח ולא יחזור לשחק עד העונה הבאה.

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*