מדריך שבועי לאירועי הקיץ 2-9.8

מדריך שבועי לאירועי הקיץ 2-9.8

יום חמישי 2.8 בשעה 18:00

"הצל שלו ואני"

להקת "צבעי מחול חדרה" במופע חדשני ומרתק המבוסס על שיריו של יהודה פוליקר, מגדולי היוצרים בארץ. המופע משלב בין עולמות המחול הישראלי: הפולקלוריסטי והעכשווי וכולל ביצועים חיים ועבודת וידאו ארט מרהיבה. יצירתו של יהודה פוליקר נוגעת בתמצית ההוויה הישראלית: הוא התחיל את דרכו כרוקר בועט עם להקת בנזין, המשיך ברגישות עם חוויותיו כדור שני לשואה באחד האלבומים החשובים שנוצרו בישראל, "אפר ואבק", נגע בסוגיות חברתיות בוערות ולאורך כל הדרך עשה כבוד לבית היווני שבו גדל.

כוריאוגרפיה וניהול אמנותי: איציק כהן  |  ניהול להקה: סמדר מור.

בית יד לבנים, דרך ארץ 3  |  להזמנות: 073-3740444.

יום חמישי 2.8 החל מהשעה 19:00

"חמישי ישראלי" בכיכר

19:00- מופע קרקס לכל המשפחה של קרקס "דורטו" המקומי

20:00 – OM הרכב אלקטרו אקוסטי הנע על הסקאלה בין מזרח למערב, בין עבר לעתיד, בין ראשוני לחדשני.

21:30 – "וואלקנאדי" – מופע קאברים מכל קצוות המיננסטרים: היפ הופ, פאנק, פופ ופופ ים תיכוני.

רחבת המשכן לאמנויות הבמה, דרך ארץ 1  |  פתוח לקהל הרחב ללא תשלום.

יום חמישי 2.8 בין השעות 23:00 -19:00

"מדרחוב רוגוזין"

במה מרכזית עם 'עודד ויהונתן' – צמד: נגן וזמר פלמנקו ספרדי, אמר אינדיו – במופע מוזיקה דרום אמריקאי, מופע קרקס של ויקטור ליטו בהשראת מופעי הקרקס הנודדים של תחילת המאה והרכב ג'אז של אולג זלוניטצקי.

במת ילדים עם 'האוטו גלידה של אסתר', רייצ'י – מופע צבעוני ומקורי עם מגשימת החלומות, 'אריק דולריק' במופע קסמים ונטלי לנד – במופע מקפיץ בשיתוף ילדים מהקהל.

בבמה לכל המשפחה מופע נוסטלגיה עם Blues Generation, הרכב מחווה לצלליות, תערוכת תמונות נוסטלגית, מתחם משחקים של פעם ודוכני אוכל של פעם.

בנוסף סדנאות יצירה ללא תשלום, בועות סבון ובלונים-בחינם, הולכי קביים ודוכני מזון וסדקית.

פתוח לקהל הרחב

יום חמישי 2.8 בשעה 23:55

חגיגה יוונית סביב שולחנות

עם הופעה של יובל טביב, שירה בציבור וכיבוד קל. רוח הים הקרירה מתערבבת עם האוויר החמים של סוף הקיץ ויחד עם המוזיקה שמרחיבה את הלב וצלילי הבוזוקי הממכרים הם יוצרים אווירה קסומה ומשוחררת תחת השמיים הפתוחים.

אמפי הסלעים בפארק אשדוד ים  |  להזמנות: 073-3740444.

יום ראשון 5.8 בשעה 18:00

פסטיבל ברובעים

הקלמרים – הצמד הכי מצחיק במדינה במופע בידור מוזיקלי, סוחף ומצחיק בשילוב מערכונים ולהיטים מסדרות טלוויזיה.

פארק רובע י"א  |  פתוח לקהל הרחב ללא תשלום.

יום ראשון 5.8 בשעה 20:30

ישי ריבו

במופע שהוא אחד מסדרת מופעי השקה חגיגיות לרגל האלבום החדש 'שטח אפור' מופע מושקע עם הרכב חדש ואורחים מפתיעים.

המשכן לאמנויות הבמה, דרך ארץ 1  |  מחיר כניסה 10 ₪ בלבד לכל אירוע  |  מכירת כרטיסים בימים ראשון-חמישי בין השעות 10:00-18:00 במרכז העירוני לנוער, שד' וייצמן 18, טל':08-8521114.

יום שני 6.8 בשעה 18:00

פסטיבל ברובעים

מיכל הקטנה והמפלצות במופע לכל המשפחה המשלב משיריה האהובים.

גן הלוחמים,רובע ב'  |  פתוח לקהל הרחב ללא תשלום.

יום שני 6.8 בשעה 20:30

מרתון סטנד-אפ

עם מני עוזרי, יוסי גבני והצמד הקורע "דיבוב מצחיק".

המשכן לאמנויות הבמה, דרך ארץ 1  |  מחיר כניסה 10 ₪ בלבד לכל אירוע  |  מכירת כרטיסים בימים ראשון-חמישי בין השעות 10:00-18:00 במרכז העירוני לנוער, שד' וייצמן 18, טל':08-8521114.

יום שלישי 7.8 בשעה 17:00

"ארץ עירייה"

הפנינג פעילויות ללא תשלום לקהל הרחב בלובי בניין העיריה בו מפעילים סדנאות משחק, יצירה ומופעים להנאת הילדים וכל המשפחה להנאת הילדים.

מידי יום שלישי בכל חופשת הקיץ  |  ללא תשלום.

יום שלישי 7.8 בין השעות 17:30-19:30

"המשחקייה"

משחקים שמחים בפארק – מיזם של החברה העירונית והמרכזים הקהילתיים מציע מידי שבוע בימי שלישי פעילות משותפת להורים ולילדים בכל רובעי העיר  -מתחם קהילתי עוזיאל (רובע א'), פארק הלוחמים (רובע ב'),פארק נווה יהונתן (רובע ג'), פארק הצוללים (רובע ד'), מתחם קהילתי שזר-טנה (רובע ה'), מתחם קהילתי בית לברון (רובע ו'), מתחם קהילתי חרצית (רובע ח'), מתחם קהילתי ברובע ט', מתחם מרכז קהילתי עם שלום (רובע י"א), מתחם קהילתי דיונה (רובעים י'-י"ג), פארק ספרא (רובע י"ב), פארק רוטשילד-צמוד לביה"ס רבין (רובע ט"ו), פארק רח' מנגו (רובע ט"ז) ובפארק ברחוב ברקת ברובע י"ז.

הכניסה חופשית.

יום שלישי 7.8 בשעה 20:00

שרים בפארק עם שמעון רגב

"הכי ישראלי שיש", אמן הבידור והשירה מארח בכל מופע אמנים מקומיים ברפרטואר של שירים עבריים מכל התקופות מתובלים במערכונים ובהומור. מילות השירים יוקרנו על גבי מסך.

פארק אשדוד ים  |  הכניסה חופשית.

יום רביעי 8.8 בשעה 20:00

"קולנוע פתוח"

הקרנה על גבי מסך ענק של הסרט The Lego Batman – "סרט לגו באטמן", השני בסדרת סרטי לגו, אחרי שובר הקופות "סרט לגו" מתמקד באחד מגיבוריו המצחיקים של הסרט הקודם – באטמן. אווירת ה-"fun" ממשיכה בקולו של וויל ארנט בתפקיד באטמן יחד עם קאסט כוכבים מרשים בסרט שמורכב כולו מקוביות המשחק של לגו. שינויים רבים מתרחשים בעיר גות'הם. בכדי להציל את העיר מההשתלטות העוינת של הג'וקר, באטמן יוצא למסע העצמה אישי במסגרתו יצטרך להשיל מעליו את כל המגננות וללמוד את חשיבותה של עבודת צוות.

במאי: כריס מקיי  |  קולות: וויל ארנט, רוסריו דוסון, ראלף פיינס  |  דיבוב: ניר פרידמן, מריאנו אידלמן, שיר אלמליח | ארה"ב 2017

פארק אשדוד-ים  |  פתוח לקהל הרחב ללא תשלום.

יום רביעי 8.8 בשעה 18:00

פסטיבל ברובעים

מיקי – הבדרנית של ילדי ישראל במופע לכל המשפחה במופע בידור מוזיקלי.

גן אלישבע ,רובע א'  |  פתוח לקהל הרחב ללא תשלום.

יום רביעי 8.8 בין השעות 19:00-20:30

יוגה  Music & live

חוגגים את הקיץ עם שיעור יוגה אוורירי מלווה במוזיקה יניב נחמני, יוצר, מלחין ומפיק מוזיקלי, שלמד מוזיקה בבית ספר רימון, שר ומנגן על כלים רבים בינהם גיטרה, כינור ועוד. יוצר מוזיקה מקורית וייחודית ומופיע ברחבי הארץ. מוביל הפרוייקט של יוגה בשילוב עם נגינה חיה, במגוון כלים. הדר שלם, מדריכת יוגה באיזור המרכז ואשדוד תלמד להרחיב את הלב בעזרת נשימה וצלילים משני תודעה.

בית אריה קלנג, רח' יאיר 2  |  למידע והזמנות: 08-9221883.

יום חמישי 9.8 בין השעות 23:00 -19:00

"מדרחוב רוגוזין"

במה דואר עם "הכול עגול בעולם שכולו מרובע" – אמן קרקס ילמד אתכם לחשוב עגול, "הבוטיק של שיאה" – מופע משעשע ומרגש לכל המשפחה, "מטיילים עם אושרית" – מופע מוזיקלי לכל המשפחה עם שירים שכולם אוהבים.

במת ילדים עם נטלי לנד במופע מקפיץ וסוחף, "גיבור רפי" במופע קסמים, להטוטנות ואפקטים מעולם גיבורי העל, יהודל'ה מודל'ה במופע סטנד-אפ לילדים ו'תום עולה לכיתה א" – הצגה על התחדשות והאתגר למי שעולה לכיתה א'.

במה מרכזית עם אנה זק ואיתה מור ואלדד – כוכבת הילדים במופע בליווי רקדנים.

בנוסף סדנאות יצירה ללא תשלום, בועות סבון ובלונים-בחינם, הולכי קביים ודוכני מזון וסדקית.

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*