מדיטרנה על הבר!

מדיטרנה על הבר!

"מדי נייט" (MEDI NIGHT)- פסטיבל מדיטרנה 2017 ימשיך אל תוך הלילה בפאבים "שלומפר", "נאפו פו" וה"זה"

בפסטיבל מדיטרנה 2017 שיתקיים בחוד שיוני הקרוב, ייקחו חלק, זו הפעם הראשונה, שלושה פאבים בעיר אשדוד: פאב ה"זה" בחוף הקשתות, פאב ה"שלומפר" וה"נאפו פו" באזור התעשייה בהם יתקיימו הופעות שונות במסגרת הפסטיבל במתכונת חדשה שטרם התרחשה בעיר שזכתה לשם "מדי נייט"- בכל פאב, בשלושה ערבים שונים יתקיימו מופעים שייחלו בשעה 23.00, אל תוך הלילה, ללא עלות (כניסה חופשית)

בשנה האחרונה יזמו בעיריית אשדוד, במשכן לאמנויות הבמה ובחברה העירונית לתרבות הפנאי מגוון רחב של פעילויות שמנסה לפצח דווקא את קבוצת הגיל הצעירה שנחשבת לקהל הבליינים הגדול בעיר אשדוד ונעשו שילובים שונים עם אנשי מפתח בעולם הבילוי וחיי הלילה בעיר במטרה להנגיש את התרבות אל הקהל הרלוונטי ולהפך.

מוטי מלכא, מנכ"ל המשכן לאמנויות הבמה ונאור ביטון – יועץ ראש העיר החליטו לשלב יחדיו כוחות עם בעלי פאבים בעיר אשדוד על מנת ל"פצח" את הקהל הצעיר מצד אחד ומנגד, כשהתוכניות של הפסטיבל יהיו זמינות בקרב הקהל הצעיר שפוקד את הפאבים, סביר להניח שמי שלא נחשף בדרך כלל לתכני הפסטיבל, יוכל לעיין בהם ולמצוא מופעים נוספים ואחרים שיכולים לעניין אותם, שכן פסטיבל מדיטרנה מביא מידי שנה אמנים מהשורה הראשונה ברחבי העולם- אל העיר אשדוד.

שילובם של בעלי הפאבים כחלק מהתוכנית האמנותית בפסטיבל מדיטרנה הינו מהלך שלישי ובעירייה ובמשכן שמחים על ההיענות של בעלי הפאבים שתופסים את השרביט ונחשבים לדור הבא של מובילי התרבות בעיר אשדוד- כעסקים פרטיים הם יוזמים, מפיקים, משקיעים ומתאמצים מזה שנים רבות לתת מענה בילוי מהנה ואיכותי לצעירי העיר, מידי יום ולילה.

נאור ביטון, יועץ ראש העיר בעיר הצליח כבר ליצור כמה שיתופי פעולה יחד עם הפאבים- כך למשל 12 מוקדי בילוי שונים בעיר השתתפו בפרויקט "מרימים לשישים" בו הוצע לבליינים משקה ומנה בעלות של 60 ₪ בלבד לרגל חגיגות יום ההולדת ה- 60 של העיר אשדוד. בפסטיבל "אשדודהשירה" התקיימו ערבי הקראת שירה בשני פאבים- ה"זה" וה"זרם", כמו כן ביטון קידם ותמך בקיומה של מסיבת הרחוב הפורימית הגודל של פאב ה"נאפו פו" וה"שלומפר" וכעת שלושה פאבים לוקחים חלק בפסטיבל "מדיטרנה 2017".

ביטון אמר: "מופעי מדי-נייט הם הזדמנות מעולה לצעירי אשדוד ולכלל התושבים ליהנות מאחד הפסטיבלים הגדולים בישראל – מדיטרנה. אנחנו מקווים שהתושבים יהנו מהשילוב בין ההופעות בפאבים המצוינים של אשדוד ובין האווירה המיוחדת שמביא עימו הפסטיבל.  בהובלתו של ראש העיר ד"ר יחיאל לסרי אנחנו יוצרים רוח חדשה עבור צעירי אשדוד בתחומי התרבות, היזמות, חיי הלילה, ובהמשך גם בדיור, תעסוקה ועוד".

באירוע ההשקה של פסטיבל מדיטרנה שהתקיים ביום שני, 8 במאי הגיעו בעלי הפאבים למשכן וזכו לאות הוקרה של כבוד על השתתפותם בפסטיבל שהוענק להם על ידי מר מוטי מלכא- מנכ"ל הפסטיבל והמשכן לאמנויות הבמה ונאור ביטון יועץ ראש העיר.

ההיענות מבורכת וללא ספק ניכר כי שיתופי פעולה מוצלחים בין מוסדות התרבות בעיר אשדוד לבין הקהל הצעיר היא דרך בעלי הפאבים- מוסדות התרבות וחיי הלילה משלבים כוחות ולתושבים נותר רק להגיע וליהנות!

אז מה מחכה לכם במדי- נייט?

  • ההרכב "FUZEBAGS" יופיע בפאב ה"נאפו פו", רחוב הבנאים 7, אשדוד- ביום ראשון, 11.6 בשעה 23:00
  • אלישע בנאי יופיע בפאב ה"זה", רחוב מפקורה 1, חוף הקשתות אשדוד ביום שלישי, 13.6 בשעה 23:00
  • להקת 'מלכה באיה' תופיע בפאב ה"שלומפר", רחוב הבנאים 5, אשדוד ביום רביעי, 14.6 בשעה 23:00

 

 

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*