מדיח כלים חצי אינטגרלי לעומת מדיח כלים אינטגרלי: מה עדיף?

מדיח כלים חצי אינטגרלי לעומת מדיח כלים אינטגרלי: מה עדיף?

מדיח כלים הוא מכשיר שרוב האנשים מרגישים שאינם יכולים לחיות בלעדיו. הסיבה העיקרית היא שהם פשוט לא אוהבים לרחוץ ידנית כלים מלוכלכים ושומניים. הם גם אוהבים את הנוחות של הכנסת הכלים המלוכלכים היישר אל מדיח הכלים שלהם, מחוץ לטווח הראייה, כך שהמטבח נראה מסודר מיד עם סיום הארוחה.

במהלך שיפוץ הבית, אנשים נוטים לקנות מדיח כלים ללא הקדשת מחשבה מעמיקה לסגנונות המדיחים השונים. הם פשוט קונים את מה שנראה טוב ומתאים לתקציב שלהם. אבל חשוב להבין שקיימים שני סוגים עיקריים: מדיח כלים  חצי אינטגרלי, ואינטגרלי לחלוטין.

מדיח כלם אינטגרלי

בדיוק כפי שהשם מרמז, מדיח כלים אינטגרלי משתלב באופן חלק עם ארונות המטבח המקיפים אותו. ניתן להשאיר את חזית המדיח חשופה או להעלים אותה מאחורי דלת שתתאים לשאר ארונות המטבח. לוח הבקרה, יחד עם הפתח, נמצא בדרך כלל בראש הדלת, מחוץ לטווח ראייה.

על מנת להקל על השימוש ולהקל על פתיחת וסגירת הדלת, ניתן להציב ידית בחזית המדיח או הארון בו הוא ממוקם. לא משנה אם אתם מעדיפים להשאיר את חזית המדיח בתצוגה או לכסות אותה, עם הקווים הנקיים והמודרניים, דגם משולב לחלוטין ישפר את המראה של כל מטבח, ודגמים אלו מתאימים במיוחד למטבחים מודרניים.

מדיח כלים חצי אינטגרלי

לוח הבקרה של מדיח כלים חצי אינטגרלי ממוקם בחזית העליונה של המדיח. מסיבה זו, מדיח כלים מסוג זה יכול להיות חלקי אבל לא להסתתר מאחורי דלת ארון. על מנת להסתיר אותו לחלוטין, פירוש הדבר כי גישה ללוח הבקרה ולמנגנון פתוח או סגור, לא תהיה אפשרית.

כמה מכשירים חצי אינטגרליים מגיעים עם לוחות דקורטיביים שניתנים לשינוי סביבם ומעניקים למטבח מראה שונה או מותאם אישית לארונות הקיימים. תמחור וקלות הגישה ללוח הבקרה הם שיקולים שצריך לקחת בחשבון כאשר מחליטים על איזה סוג מדיח כלים יתאים לכם.

איזה מדיח כלים מתאים לכם?

משפחות עם ילדים קטנים עשויות להעדיף מדיח כלים אינטגרלי, מכיוון שהפקדים יהיו מחוץ להישג ידם של הילדים. אם אתם מעוניינים לעקוב אחר מחזור השטיפה אליו הגיע המדיח, יתכן שתעדיפו מדיח כלים חצי אינטגרלי, מכיוון שניתן לראות בקלות מידע זה מבלי להזדקק לפתיחת דלת המדיח.

באשר לעלות, ברוב המקרים, דגמים משולבים באופן מלא עולים יותר ממקביליהם המשולבים למחצה. יחד עם זאת, המחיר משתנה בהתאם למוצר ולדגם, כלומר, מדיח כלים אינטגרלי סטנדרטי יכול להיות זול בהשוואה למחיר מדיח כלים חצי אינטגרלי.

בשורה התחתונה, הבחירה תהיה בהתאם להעדפות, לצרכים ולסגנון עיצוב המטבח שלכם

ניתן למצוא היום מגוון עשיר של דגמי מדיחי כלים חצי אינטגרליים או אינטגרליים, עם תוכניות מיוחדות לכלים מלוכלכים במיוחד, כמו גם תוכניות לשטיפת כלים עדינים, עם בקרת הגנה על ילדים, או תוכניות לקיצור זמני השטיפה ונטרול ריחות.

כך שהשיקולים בבחירת המדיח המתאים לכם ייקבעו בהתאם להעדפותיכם, גודל המטבח שלכם, האפשרות לשלב את המדיח בתוך ארונות המטבח, וצרכי השטיפה שלכם.

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*