מגדלים יוקרתיים במקום 6 בניינים מתפוררים

מגדלים יוקרתיים במקום 6 בניינים מתפוררים

פרויקט פינוי-בינוי ברובע א' יוצא לדרך: מגדלים יוקרתיים יחליפו ששה בניינים ישנים ומתפוררים בצומת  רחובות ז'בוטינסקי-הראשונים. חברת א.י.ז.י. אבו אחזקות בע"מ בבעלות עו"ד צחי אבו תבצע את הפרויקט כאשר את הדיירים תייצג עו"ד יפעת בן אבי ואת החברה המבצעת מייצג עו"ד יעקב לוי.

המדובר בבניינים 20,22,24,26,28,30   ברחוב הראשונים בהם מתגוררים כ-170 דיירים כאשר 18 מהדירות שייכות לחברת עמיגור. יחס הפינוי בינוי יעמוד על 1:5.5. עו"ד יפעת בן אבי המייצגת את הדיירים מציינת כי סוכם שהחברה המבצעת תפנה את בעלי הדירות על חשבונה ואף תישא בעליות הובלת הריהוט והשכירות למשך כל תקופת הבנייה. עוד נמסר כי חברת עמיגור הביעה הסכמה עקרונית לחתום על חוזה לגבי  18 הדירות שבבעלותה.

על פי התכנון יהרסו יחידות הדיור הקיימות ובמקומן ייבנו מגדלי מגורים יוקרתיים שיכללו חדרי ממ"ד, מרפסות, לובי מפואר, חניות פרטיות ומעליות. נציגת הדיירים והחברה המבצעת סיכמו כי בעלי הדירות יקבלו דירות שגדולות לפחות בשיעור של 30% מדירתם כיום.  

מדובר בפרויקט במסגרת התחדשות עירונית ושינוי חזית פני העיר כאשר הנכנסים לעיר מהכניסה הצפונית ייחשפו למגדלי יוקרה במקום לבניינים ישנים ומתפוררים. זאת בנוסף לעובדה שהדירות החדשות ייבנו לפי כל התקנים לעמידה בפני רעידת אדמה והממ"דים יספקו הגנה מתאימה נגד טילים.

עו"ד בן אבי מוסיפה כי החל שלב החתמת החוזים בין הדיירים שיפונו לבין החברה המבצעת. לדבריה, למרות שמדובר בתהליך מורכב הכולל שינויי תכנית בניין עיר וקבלת היתרים, בסופו של יום הדיירים ייהנו מדירות יוקרתיות, במגדלים חדישים ויוקרתיים.

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

תגובה אחת

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*