מברוק למכבי AOV אשדוד – ניצחון ראשון בליגת העל

מברוק למכבי AOV אשדוד – ניצחון ראשון בליגת העל

זה היה קשה ולקח קצת זמן אבל בסוף, זה הגיע. אפשר לומר מזל טוב לאשדוד של יבגני בורדיינקו, שחוגגת ניצחון ראשון אי פעם בליגת העל לגברים, ומזנקת בעקבות כך למקום החמישי בטבלה (הודות לנקודות שצברה בשני הפסדים 3:2). מי שסייע לה להשיג 0:3 חלק בחוץ מול האחרונה בטבלה הוא ליאור לוק, שמוביל בהתקפה את הקבוצה מעיר הנמל מאז פתיחת העונה, וסיים הפעם עם 20 נקודות (4 קיל בלוקס), כשהוא מקבל עזרה מאנדריי קובלנקו הבלארוסי שהוסיף 18 (5 אייסים). בהתקפת ק.ק תל אביב, לה היה זה רק המשחק השני העונה, בלטו חן מאיר עם 12 ועופרי מסורי עם 8.

מכבי AOV אשדוד שזוהי עונתה הראשונה בליגת העל מסומנת כקבוצה עם פוטמציאל של צמרת, הקבוצה שנבנתה מחדש ע״י המאמן יבגני בורדיינקו צריכה היתה קצת זמן להתגבד, כדורעף הוא משחק של תיאומים ולמידה אינסופית של החברים לקבוצה, השבוע נראה היה שמשהו סוף סוף קורה.

המנהל המקצועי של אשדוד, אורי שפירא, אמר על הניצחון הראשון של קבוצתו בליגה הבכירה: "ניצחון גדול, בו סוף סוף שברנו את הקרח אחרי שני הפסדים צמודים, שבהם כבר הרגשנו בפה את הטעם של הניצחון. אנחנו מאוד שמחים לנצח ומקווים שהניצחון ייתן לנו בטחון להתמודד בהמשך הליגה. לשמחתנו עשינו את המשחק קל, וגם הייתה לנו אפשרות לתת דקות משחק לשחקנים שבדרך כלל משחקים פחות. דרך נהדרת להתחיל את השבוע".

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*