מברגת אימפקט – מדריך היכרות עם הכלי

מברגת אימפקט – מדריך היכרות עם הכלי

למי שעוסק בעבודות ידניות – שיפוצניקים, חשמלאים, אינסטלטורים ואחרים, יש סל כלים רחב בהם הוא עושים שימוש. אלו כלים שמאפשרים לו לפרק ולהרכיב, כלים שמסייעם לו להגיע למקומות אליהם אי אפשר להגיע ידנית וכמובן, כאלו שעושים את העבודה בצורה טובה. ככל שעובר הזמן יש יותר ויותר חידושים בתחום ואם בעבר הכל היה ידני, היום החשמלי הוא זה שתופס את מקומו. פחות עבודה פיזית, פחות עיכובים על דברים קטנים, יותר יעילות ויותר מהירות. אחד מאותם כלים שמאפשרים עבודה מהירה ויעילה הוא מברגת האימפקט, מברגה מקצועית שעושה עבודה מצוינת ויש לה יתרונות ספציפיים.

מהי מברגת אימפקט?

המברגות הרגילות אלו מברגות רב שימושיות. הן מיועדות להכנסה והוצאה של ברגים במקומות בהם כבר יש חורים, ומצד שני הן גם מיועדות לקדיחת חורים. מברגה רגילה היא כלי עבודה שמאפשר לבצע פעולות שונות, ולעומתה מברגת אימפקט מיועדת אך ורק להברגת ברגים. מברגת אימפקט היא מברגה שמאפשרת הפעלת כוח על ראש הבורג, כך שלא צריך להתאמץ פיזית והמברגה עושה את העבודה בעצמה. זה נוח יותר ופרקטי יותר, והיא מתאימה הן לחובבנים והן למקצוענים וניתן לעשות בה שימוש גם בעבודה עם חומרים קשים. מי שיש לו כלי עבודה אחרים שיוצרים את החורים הדרושים כמו מקדחה או פטישון, טוב יעשה אם ירכוש לעצמו גם מברגה כזו.

עבודה בטוחה יותר

במהלך עבודת שיפוצים או כל עבודה אחרת, יש לא מעט סיכונים. אלו סיכונים מעצם מיקום העבודה אם היא בגובה או בעומק, אם היא במקום מועד לפורענות או במקום בו לא ניתן לראות טוב, או בשל הכלים איתם עובדים. חשוב להקטין עד כמה שניתן את הסיכונים בעבודה, ועבודה עם מברגה נטענת היא הדבר הנכון והבטוח. אין חיבור לחשמל ואין סכנת התחשמלות (בעיקר באזור בו יש מים או חוטים חשופים) ואין חשש שמישהו ייתקע בכבל הארוך וייפול או שכל סיכון אחר יתממש.

ניידות מושלמת

עבודה עם מברגה ובכלל עם כלי עבודה, יכולה להיות מאוד מסורבלת כשהם לא נטענים ואלחוטיים. צריך למצוא נקודת חשמל בכל מקום בו עובדים וגם לוודא שיש חשמל, צריך למשוך את הכבל של המברגה ולעיתים צריך לחבר למפצל ולכבל מאריך, אם עובדים על סולם זה עוד הרבה פחות נוח ובכלל, היום אין שום סיבה לעבוד עם מברגה חשמלית. מברגה נטענת מאפשרת ניידות מלאה, מאפשרת להגיע לכל מקום בקלות ובמהירות, מאפשרת נוחות ואי סירבול של העבודה ומאפשרת לדלג בקלילות מאזור אחד לאחר. מברגה נטענת הופכת את חייו של איש המקצוע לנוחים יותר ופשוטים יותר וכן, גם לרווחיים יותר. הדבר החשוב ביותר בעבודה עם מברגה נטענת שצריך לזכור הוא שתמיד הסוללה תהיה טעונה ושעוד אחת תהיה בטעינה כדי לא לבזבז זמן עבודה יקר.

צילום: pixabay

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*