מבצע חיסול – "מה עכשיו??"/ טור דעה מתן פרץ

מבצע חיסול – "מה עכשיו??"/ טור דעה מתן פרץ

בתקופה האחרונה אנחנו עדים לתופעה חדשה/ישנה בעיר אשדוד והסביבה (כשאני אומר "סביבה" הכוונה בעיקר לגן יבנה), של סגירת חשבונות של עבריינים כאלו ואחרים עם שותפיהם למקצוע. זה בסכסוך עם זה, וכמובן שהדרך הטובה ביותר לפתור סכסוך היא להתנקש בחייו של זה שלא מסכים איתך. פשוט וקל, כביכול.

הבעיה מתחילה כשאנשים כמונו נקלעים לאזור בטעות, כי וואלה לא אמור להיות מפחיד לצאת לעבודה בבוקר (חוץ מהפחד הרגיל מפיטורים), או לפחד לצאת מבית הכנסת בשישי בערב. נראה שבזמן האחרון הדברים האלה שאנחנו שומעים במהדורות החדשות פתאום מתקרבים אלינו בצעדי ענק, אם זה רכב שמתפוצץ ליד בית ספר באשדוד או ירי מרכב חולף בגן יבנה, זה כבר לא "אי שם בלוד הרחוקה והפושעת" זה ממש כאן. במכולת הקרובה לביתכם.

כל כמה זמן יוצא לנו לשמוע על "סגירת חשבונות בעולם התחתון" כאילו מדובר בחנות של אפרודיטה שפשטה רגל, או על איזה "סכסוך משפחות" שנגמר בירי במקום כמו אצלנו במשפחה: במבטים עצבניים בארוחת שבת ויציאות ציניות בעל האש. אנשים מתורבתים סך הכל.
admin-ajax

תכל'ס יש חדשות טובות וחדשות רעות, נתחיל עם הטובות? סבבה.
החדשות הטובות הן שמצבנו הרבה יותר טוב ממה שהיה ב2015.  למי שלא זוכר, בחודש מרץ של אותה שנה שוחררו ממעצר שלום דומרני ובני שלמה שהוגדרו ע"י המשטרה כראשי ארגוני פשע, והעיר אשדוד נבוכה. למשטרת מרחב לכיש לא היה רגע דל, בין מעצר לחיסול לבריחת עד מדינה ועוד מיני מטעמים.
היום המצב באמת כבר לא כזה, אפשר להודות בעיקר למשטרה ועוד כמה גורמים שהיו מעורבים בעניין, לשקט היחסי שאנחנו נהנים ממנו בשנים האחרונות. האירועים הללו נחשבים חריגים ונדירים וישראלים כמו ישראלים תמיד יהיו אובר דרמטיים בנושא בלי שום בסיס. (עיין ערך "כמעט נהרגתי באסון התאומים!", "באמת?? היית שם??", "לא, אבל שמעתי בדיוק שיר על ניו יורק וחשבתי לקנות כרטיס טיסה, ניצלתי בנס..").

החדשות הרעות? נראה שאירגוני הפשע הם כמו החמאס וסטטיק ובנאל תבורי, אם הם בשקט – כנראה שהם מתכננים לנו משהו. אז יכול להיות שמה שאנחנו רואים בזמן האחרון הם ניצני הקאמבק של מבצעי החיסול בעולם התחתון. יכול מאוד להיות שלא, אבל שווה לקחת את זה בחשבון. ואני די בטוח ששני הפצועים מניסיון החיסול ב7 לחודש יסכימו איתי.

בינתיים לא נראה שיש סיבה אמיתית לדאגה, אבל בכל אופן – שמרו על עצמכם.

 

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

תגובה אחת

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*