מבצע ג'וחא בתחנת הרכבת עד הלום

מבצע ג'וחא בתחנת הרכבת עד הלום

חניכים וחניכות מתנועת 'אחריי', אשר שקדו על המבצע מזה זמן, פלשו עם שחר על תחנת הרכבת עד הלום באשדוד, ובידיהם בקבוקי שתייה וחטיפים. הם חיפשו רק חיילים וחיילות והעניקו להם את הפריטים בהרבה אהבה.

על מבצע "ג'וחא" לזכרו של רב סרן יוחאי קלינגר ז״ל, אחראים אוהביו של יוחאי, שהקימו לזכרו את עמותת "עוף קדימה". מטרת העמותה לקדם, להחיות ולהמשיך את הערכים בהם האמין יוחאי לאורך כל הדרך הצבאית והמשפחתית, ללכת בדרך החסד והאמת בה צעד יוחאי על ידי עזרה לחיילים ולבני נוער.

במסגרת המבצע עשרות חניכים של נוער 'אחריי!' הפועלים כחלק מפעילות תחום צעירים ונוער בחברה העירונית לתרבות ופנאי, בניהולה של מזל שאלתיאל יצאו לחלוקת שתייה וחטיפים לחיילים בתחנת הרכבת אשדוד. החניכים בחרו את יום א' שהוא מלא בתנועה של חיילים העושים דרכם לבסיסי צה"ל או שבים לביתם ממשמרת שבת.

החניכים שהתייצבו עם בוקר כאמור בתחנת הרכבת עד הלום, נפגשו עם החיילים העושים את דרכם אל הבסיסים או אל ביתם, חילקו להם שתייה וחטיפים ואיחלו להם דרך צלחה. המפגשים הולידו שיחות היכרות משמעותיות עבור הנוער, והייתה זאת הזדמנות מצוינת להיחשף לציבור החיילים, לשירות הצבאי ולמסלול שאלו עושים בצה"ל. אחד הנערים מציין כי נהנה מאוד ממבצע "ג'וחא", מהמפגש הבלתי אמצעי עם החיילים, מהפרגון ההדדי ומסך החוויה שהותירה בו ובחבריו רושם עז.

גם קהל הנוסעים שנקלע באותן שעות לתחנת הרכבת, והיו הרבה מאוד נוסעים בבוקר של יום ראשון, התרגשו מהסיטואציה הלא שגרתית, בירכו את חיילי צה"ל והודו לחניכים הצעירים. מבין הנוסעים היו כאלה שביקשו אפילו להצטרף למבצעים הבאים של אחריי!!!

עם ישראל בתפארתו.

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*