מבנה התעשייה הפך למעבדת סמים גדולה

מבנה התעשייה הפך למעבדת סמים גדולה

240 קילוגרמים של מריחואנה נתפסו במהלך פעילות של משטרת אשדוד במרחב לכיש. מעבדת הסמים הגדולה נחשפה לפני מספר ימים בתוך מבנה תעשייה בעיר אשדוד. בלשי המשטרה שהשתתפו בפעילות סיפרו: "כבר שהתקרבנו למקום מבחוץ הרחנו ריח חזק של מריחואנה והבנו מיד מה מסתתר בתוך המבנה". היום צפויה הפרקליטות להגיש כתב אישום כנגד 2 חשודים בחשד לגידול סמים.

במסגרת המאבק במחוללי הפשיעה החמורה ובתום פעילות יזומה נתפסה לפני כשבועיים ע"י שוטרי הבילוש והמודיעין של משטרת אשדוד מעבדה לגידול סמי הידרו במבנה תעשייה רחב ממדים באזור התעשייה הכבדה. בפעילות עפ"י מידע של רכז המודיעין של משטרת אשדוד הגיעו הבלשים בפיקוד קמב"ל התחנה לערוך חיפוש במבנה. "כבר כשהתקרבנו למבנה מבחוץ הרחנו ריח חזק של מריחואנה והבנו מיד מה מסתתר בפנים", מספרים הבלשים.

במבנה תעשייה בן 3 קומות שהוסב לשמש כמעבדת הסמים במסווה של בית עסק לגיטימי מצאו השוטרים כ-300 שתילים של מריחואנה לצד חומר גרוס רב. סה"כ נתפסו במקום כ-240 ק"ג של חומר החשוד כסם מסוג מריחואנה. בנוסף נמצא ציוד ומכשור אשר שימש לגידול הסמים. " היו במקום סמים בכל פינה ובתצורות שונות. על אחת הדלתות ראינו שלט עליו נכתב 'הכניסה אסורה בהחלט ללא נוכחות עורך דין' ", מספרים הבלשים שהשתתפו בפעילות. במקום מצאו הבלשים אדם בן 20 תושב אזור המרכז, אשר ישן ובהמשך התברר כי שמר ותפעל את המעבדה. החשוד נלקח לחקירה במחלק התשאול של משטרת אשדוד.

drogue 2

באמצעות ראיות פורנזיות שנתפסו בזירה ועם התפתחות החקירה, נעצר מספר ימים מאוחר יותר חשוד נוסף בן 33 (אף הוא תושב אזור המרכז) אשר שכר את המבנה. מעצרם של השניים הוארך מספר פעמים בבית משפט השלום באשקלון. ביום חמישי האחרון הוגשה כנגדם הצהרת תובע. היום צפויה פרקליטות מחוז דרום להגיש כנגדם כתב אישום בבימ"ש מחוזי ב"ש בגין גידול סמים.

מפקד משטרת אשדוד, סנ"צ נועם שקל ציין כי מדובר בחשודים שהגיעו לאשדוד ושכרו את המבנה במטרה לגדל, לייצר ולהפיץ את הסמים. "שוב סיכלנו את הליך הייצור והגידול של הסמים אשר מהווים מחולל פשיעה ומקור מימון מרכזי עבור גורמים עבריינים. נמשיך להיאבק בנגע הסמים בכל האמצעים העומדים לרשותנו".

קרדיט צילום: חטיבת דובר המשטרה.      

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*