מבחר אביזרי העישון – כיום לעומת לפני 20 שנה

מבחר אביזרי העישון – כיום לעומת לפני 20 שנה

לא רק סיגריות ובוודאי שלא רק סיגרים מזמנים, היצע אביזרי העישון הולך ונעשה מגוון יותר מתמיד ויש גם אביזרים בריאים יותר לעומת הסיגריה הוותיקה שמפריחה עשן. כאשר פתרונות עישון ואידוי הייטקיסטיים ומשוכללים כדוגמת סיגריות אלקטרוניות או קפסולות juul שוברים שיאי מכירות הגיע הזמן לעשות סדר.

עד כמה התפתח באמת התחום הזה במהלך עשרים השנים האחרונות? התשובה הקצרה היא זאת – לפני עשרים שנה, כל מה שהיה זמין מבחינת המעשן הממוצע היה אותה סיגריה רגילה, שצריך להצית כדי להפריח עשן. הסיגריות נמכרו בקופסאות רבועות סטנדרטיות ופאקטים ואי אפשר היה לדבר על תרבות עישון משוכללת של ממש. כיום, לעומת זאת, אביזרי העישון כוללים גם פתרונות בריאים יותר, נכונים יותר ועדכניים יותר.

סיגריות אלקטרוניות ונוזלי מילוי

מכיוון שהזכרנו את קפסולות juul, נסביר בקצרה על מה מדובר. Jull זה המילה האחרונה בתחום הסיגריות האלקטרוניות וההגעה של המותג הזה לארץ הביאה עימה גל של פרסומים בתקשורת. לאחר שזכה להצלחה פנומנלית בארצות הבית, הפכה הסיגריה האלקטרונית הזאת, שפועלת בשילוב קפסולות juul (קראו כאן) לדבר הכי חם שקיים. אבל עוד לפני שאביזר עישון זה הגיעה לעולם כבר תפסו להן הסיגריות האלקטרוניות מעמד חשוב שנגס בפלח השוק של מוצרי העישון הרגילים (דהיינו – סיגריות).

כיום, ניתן למצוא למעשה מגוון עצום של אביזרי עישון שהקו המשותף לכולם הוא היותם נקיים באופן מוחלט מעשן. הסיגריות הללו, שהן בעצם מכשירי אידוי משוכללים, פועלות על בסיס חימום בתוך תא לוהט, של נוזלים שפותחו במיוחד. הנוזלים הללו, שיכולים להימכר גם בקפסולות, מתחממים עד שמגיעים למצב של אדים. את האדים הללו, שמצויים בטמפרטורה מאוד מדויקת ונעימה, אפשר לשאוף לריאות ללא חשש. אין כאן תוצרי שריפה רעילים שהורסים את הריאות. חשוב לציין שיש מכשירי אידוי וותיקים יחסית שהם גדולים מאוד ומסיביים ולעומת זאת, ישנן הגרסאות החדישות יותר, אביזרים קטנים מאוד, מעין גדג'טים קלים לתפעול ואפילו נטענים. אביזרי עישון אלה יכולים להיות גדולים לא יותר מסיגריה וחווית האידוי נשענת על מגוון. אפשר לבחור נוזלי אידוי בכל מיני טעמים, לפי מה שאוהבים.

גלגלו זאת בעצמכם

המחקרים מראים כי מכשירי אידוי וסיגריות אלקטרוניות מהווים אביזרי עישון יותר בריאים ויותר מומלצים. אך עדיין ישנם כאלה שמתקשים להיפרד מן הסיגריה. אך גם כאן, ניתן למצוא אביזרי עישון חדישים שנקלטו כחלק מהתרבות החדשה. במקום לקנות קופסאות סיגריות רגילות ולשלם הרבה על איכות בינונית, המגמה היא להעדיף מכשירים להכנת סיגריות תוצרת בית. יש בנמצא הרבה סוגים של מכשירי גלגלול שבהם כל אחד יכול למעשה ליצור את הסיגריה האישית שלו. בוחרים את סוג הטבק שרוצים. בוחרים את סוג נייר הגלגול שרוצים. בעזרת מכונה שמופעלת ידנית או באופן חשמלי ואוטומטי, נוצרת כהרף עין סיגריה מסוג חדש, שאי אפשר לקנות בשום מקום.

נרגילות ונרגילות אלקטרוניות 

נרגילות אמנם אינן אביזר עישון חדש, אבל בארץ, תרבות הנרגילות התפתחה לאין ערוך רק בשנים האחרונות. העישון בצוותא, בקבוצות, שובר שיאים וחוצה מגזרים. יש בני נוער שמשתמשים בנרגילות בפארקים השונים, יש מבוגרים שמעשנים במרפסת ויש כאלה שמתכנסים בפאבים שכונתיים שבהם ניתן להזמין גם נרגילות. אבל חשוב לציין כי הבשורה החדשה לעניין זה גם היא מבוססת על אידוי. בגלל שגם נרגילה רגילה לא הכי בריאה למעשן, הגיעו לעולם אביזרי אידוי שמקנים את חווית הנרגילה. לא צריך להדליק את הגחל ולא צריך לשאוף עשן וכחוויה אישית וחברתית, זה בהחלט מורגש בשטח.

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

תגובה אחת

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*