מאות בכנס כחול לבן באשדוד

מאות בכנס כחול לבן באשדוד

אמש התקיים כנס הבחירות הגדול של כחולבן באשדוד, בראשות רא״ל במיל׳ גבי אשכנזי וחה״כ אורית פרקש הכהן. בכנס השתתפו מאות תומכים, פעילים, מתנדבים ואנשי השטח של המפלגה.
מנהלת מטה אשדוד, חברת הכנסת אורית פרקש הכהן, הצליחה בזמן קצר להקים את אחד ממטות השטח הגדולים של כחולבן לקראת השני במרץ – מפגן הכח שנערך אתמול היה מהעוצמתיים של כחולבן במערכת הבחירות הזו.

שיאו של הערב היה בהגיעו של רא"ל (במיל׳) גבי אשכנזי, מנהיג השטח הבלתי מעורער של כחולבן והפוליטיקאי האהוב על תושבי אשדוד במיוחד.

מדברי חה״כ אשכנזי:

״שמחתי להגיע לכנס מדהים עם מאות תושבי אשדוד, שבאו לשמוע ולתמוך. תודה לכל האנשים שחיכו בתור כדי להיכנס, מילאו את האולם מקיר לקיר ושאלו שאלות על עתיד מדינת ישראל.״

לתושבי אשדוד מגיעה ממשלה שתדאג להם, לא ייתכן שזוגות צעירים באשדוד עוזבים את העיר כי הדיור לא בר השגה. צריך לדאוג גם לעסקים הקטנים ולהזדמנות שווה בחינוך לכלל המגזרים שמרכיבים את העיר המדהימה הזו.

יצרנו עבור אזרחי ישראל אלטרנטיבה. למי שרוצה שינוי, שרוצה ממשלה שתאחד את העם, לא תפלג ותשסה. שתדע לשמור על המדינה. אנשים שזה המקצוע שלהם. אנחנו יצרנו לכם את הסולם – ואנחנו צריכים עוד שלב אחד. אנחנו למעלה ממיליון ומאתיים אלף – אנחנו צריכים עוד מאה אלף. אנחנו מאוד קרובים לניצחון, אבל כולם חייבים להתעורר ולצאת להצביע. זה או כחול לבן בקלפיות – או בחירות רביעיות.״ קרא אשכנזי לקהל שהחזיר לו אהבה בקריאות "הו אה, מי זה בא – שר הביטחון הבא" מחרישות אוזניים.

מדברי חה״כ אורית פרקש הכהן:

״מכאן תצא הבשורה ליום הבחירות, מכאן, מאשדוד- המיקרוקוסמוס של המדינה. אין עוד עיר עם כזה קיבוץ גלויות, אשכנזים, מזרחים, מסורתיים ושלא, יוצאי חבר העמים, יוצאי אתיופיה – כל העם זה כאן. גם כחול לבן היא בדיוק אותו פסיפס ישראלי״ פתחה חה״כ פרקש הכהן את הכנס. ״כל מי שפונה אליי שואל מה יהיה כבר עם הסיאוב הזה. התשובה היא שבידכם לשנות ולהביא הנהגה רעננה שתעבוד עבורכם במקום לעסוק בעצמה.״ הקהל נהנה להחזיר לה בקריאות עידוד רמות.

פרקש הכהן הזכירה בנאומה את נושאי החינוך ואיכות הסביבה של אשדוד, שמהווים חלק מרכזי מהתכניות של כחולבן לעיר ברגע שהמפלגה תקבל את השלטון, "זה היה ערב מחשמל" ציין בפניי צורי, אחד המשתתפים, "לא יהיו בחירות רביעיות, אסור שיהיו, נוציא את כולם מהבתים, עוד פתק כחולבן ועוד פתק כחולבן" הוסיף.

ניכר היה גם על פניו של אשכנזי וגם על פניה של פרקש הכהן שעל אף שנכחו כבר בעשרות אירועים דומים, הם נרגשים מהמעמד, "גדלתי באשדוד" אמרה פרקש הכהן, ״זו זכות ענקית לייצג אתכם ואת הציבור בכנסת. אני בטוחה שבאשדוד אחוז ההשתתפות בבחירות יהיה גבוה, ואנו זקוקים להכרעה. הגיע הזמן להנהגה חדשה ולא מסואבת, יש לנו הרבה עבודה. לעסוק ביוקר המחיה, בשיקום מערכת הבריאות, בפערי החינוך, בקשיי זוגות צעירים, בהשבת הביטחון לדרום. באנו לעבוד ובזכותכם נעשה ונצליח "

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*