מאוחדת הקימה מתחם ענק לחיסונים נגד נגיף הקורונה – במתנ"ס ד'

מאוחדת הקימה מתחם ענק לחיסונים נגד נגיף הקורונה – במתנ"ס ד'

קופת החולים מאוחדת נערכה להמשך המבצע הלאומי למתן חיסונים נגד נגיף הקורונה – והכפילה את מספר עמדות החיסון במתחם ענק שהוקם במתנ"ס ד' (גולדי) והוקצה על ידי עיריית אשדוד

מאוחדת סיימה היום (שני) את היערכותה לחלק השני של המבצע הלאומי למתן חיסונים נגד נגיף הקורונה עם הקמת מתחם ענק במתנ"ס ד' (הנקרא גם מתנ"ס גולדי), שעיריית אשדוד העמידה לרשותה לטובת תושבי העיר, מטופלי הקופה. את המבצע תנהל הפרוייקטורית של מאוחדת במרחב אשדוד, חנה אלקבץ.

כזכור, החלק הראשון של המבצע, התבצע בהצלחה במרכזים הרפואיים של מאוחדת בקרן היסוד ויהודה הנשיא, ובסך הכל חוסנו 11 אלף מבוטחים, כ-65% מהם בני 60 ומעלה. במתחם החדש הוכפלו עמדות החיסון לעשרה, והוא יחל לפעול ביום שלישי מהשעה 16:00 אחר הצהריים. הפעילות במתחם תיערך מידי יום מ-8 בבוקר ועד 22:00 בערב (א'-ה'), ברציפות. ביום שישי יפעל המתחם מ-8 בבוקר ועד 14:00 בצהריים. על המבצע במרחב אשדוד, אמונה, חנה אלקבץ.

לדברי מנהל מחוז דרום במאוחדת, דני מושיוב, "מאוחדת מתאימה את עצמה למבצע הלאומי נגד נגיף הקורונה, ולפיכך הגדלנו את מספר עמדות החיסון ובהתאמה את הצוותים הרפואיים לביצוע החלק השני של החיסונים בצורה המיטבית. פתחנו מתחמי ענק בכל רחבי המחוז לרווחת עשרות אלפי מבוטחי מאוחדת שכבר התחסנו, בכדי לתת בו זמנית את המנה השנייה של החיסון ליותר ויותר מבוטחים. אנו מאמינים כי ככל שנחסן יותר, נסייע לצמצום התחלואה. רק ביחד ננצח את המגפה שנכפתה עלינו".

אורן טואיל, מנכ"ל החברה העירונית לתרבות ופנאי באשדוד: "המדיניות של ראש העיר ד"ר יחיאל לסרי ושל יו"ר הדירקטוריון עו"ד גבי כנפו, היא להקצות את כל הנדרש על מנת לתת את השירות המיטבי לאוכלוסיית העיר אשדוד. מתוך ראייה זו, בימים אלו אנו מאפשרים לתושבי אשדוד לבוא ולהתחסן במרכזי חיסון מונגשים, שהוקמו בתוך המרכזים הקהילתיים ובהם במתנ"ס ד' – 'גולדי' אותו הקצנו לקופת החולים מאוחדת שהשלימה את היערכותה, כדי לתת את שירות החיסונים נגד נגיף הקורונה למבוטחיה".

יוכי מאיר, מנהלת מרחב אשדוד במחוז דרום במאוחדת: "אנו מתרגשים לקראת השלב הבא של מבצע החיסונים הלאומי ובו נבצע את החיסון השני לאלפי מבוטחי מאוחדת באשדוד והסביבה. בנוסף, בהמשך השבוע ניתן לפי הנחיות משרד הבריאות, את החיסון הראשון לבני 55-60 וצוותי הוראה. הצלחנו – למרות מגבלות הזמן – להרחיב את המענה לחיסונים ולהכפיל את מספר העמדות לחיסון, לרווחת מבוטחינו ואני מבקשת להודות לשותפינו למבצע – ראש העיר ד"ר יחיאל לסרי, אורן טואיל, מנכ"ל החברה העירונית לתרבות ופנאי, מירי בן דוד מנהלת מחלקת הבריאות בעיריית אשדוד, למאיר אפללו מנהל מתנ"ס ד'-גולדי – ולפיקוד העורף על הסיוע והתמיכה במבצע החשוב".

ממאוחדת נמסר עוד, כי החל ממחר ייערך שלב החיסון השני לאלו שקיבלו את החיסון הראשון ובימים הקרובים יחוסנו צוותי ההוראה ובני 55-60 אשר יכולים כבר עכשיו לזמן תור לחיסון באופן ידידותי, נוח וקל באמצעות האפליקציה, באתר ובמוקד 3833*.

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*