מאווררי תקרה – פתרון חסכוני בקיץ הישראלי

מאווררי תקרה – פתרון חסכוני בקיץ הישראלי

שיפוץ ובנייה של בית חדש הם תמיד סיבה למסיבה מרגשת במיוחד, ומצד שני גם לדאגה וסימני שאלה. אחת השאלות שמטרידות רבים, היא האם להתקין מאווררי תקרה או מזגנים בבית? בדרך כלל מגיעים למסקנה שעדיף להסתפק במזגן בלבד, אבל ביננו? למאווררי התקרה יש יתרונות רבים שבחלק מהמקרים אפילו הופכים אותם לבחירה עדיפה וחכמה יותר מאשר המזגנים.

מה הופך מאווררי תקרה לבחירה מומלצת יותר?

אולי נכון יותר לומר שאם כבר מחפשים פתרונות אוורור או חימום לקיץ והחורף, כדאי להתקין גם מאווררי תקרה וגם מזגנים יחדיו, ולהשתמש בכל אחד מהם בהתאם לצורך וההעדפה באותו רגע. למאווררי התקרה, למען האמת, ישנם כמה יתרונות שמייחדים אותם על פני המזגנים לפחות מהסיבות הבאות:

  • מפחית את עלויות החשמל – ידוע שבקיץ הישראלי, חשבונות החשמל מטפסים באופן משמעותי. שימוש במאווררי תקרה בעצם יחסוך לכם בעלויות, שכן מדובר בפתרון חסכוני שעולה כמה אגורות בודדות לשעה של פעילות. בנוסף, המאווררים מורידים את הטמפרטורה בחדר בשלוש-ארבע מעלות לפחות, מה שהופך אותו לחסכני ויעיל בצורה מדהימה. זהו הבדל משמעותי במיוחד בהשוואה לשימוש במאווררים רגילים או מזגנים.
  • גם בחורף – כיום, מאווררי התקרה המתקדמים יותר יוכלו לבצע את העבודה נאמנה אפילו בחורף. כך זה עובד; האוויר הקר שנפלט מפעולת המאוורר מצטבר למטה, והאוויר החם יותר יישאר למעלה כך שתרגישו בעיקר את האוויר הקריר והנעים. מפסק מיוחד גורם למאוורר להסתובב לכיוון ההפוך, וכך להפוך גם את פעולת פליטת האוויר – החום יירד למטה וגם ביום הקר ביותר, יהיה נעים וחמים בבית.
  • קומבינציה מושלמת – מכירים את זה שאתם הולכים לישון עם המזגן דולק על 20 מעלות, ומתעוררים למחרת חולים לגמרי? ידוע שלישון עם מזגן זה ממש לא בריא, אבל הנה פתרון מעניין; הפעילו את המזגן על טיימר במקביל עם מאוורר התקרה. לאחר שהמזגן ייכבה, המאוורר ימשיך לעבוד על סירוקלציית אוויר קריר כל הלילה. חסכוני כבר אמרנו?
  • הרבה פחות משמים – כשחושבים על מאווררי תקרה הדבר הראשון שעולה במחשבה, הוא המאווררים הלבנים והמשעממים בכיתות בבית הספר או בקופות החולים. כיום, ניתן למצוא מאווררים בעיצובים שונים ומיוחדים, העשויים מחומרים שונים ובסגנונות ייחודיים, כך שהם מהווים חלק בעיצוב החלל.

אז מה עדיף?

התשובה הטובה ביותר היא – שניהם! כעת, למדתם בעצמכם כי מאווררי תקרה ומזגנים יכולים לעבוד יחדיו בכדי להעניק לכם את החימום או הקירור הטובים ביותר, תוך שאתם חוסכים בעלויות החשמל. עובדה זו הופכת את המאוררים לפתרון אולטימטיבי במדינה שבה הקיץ כמעט בלתי נסבל ונמשך הרבה יותר מידי זמן. אז למה אתם מחכים? הצטרפו גם אתם לרבים אחרים שכבר התקדמו לפתרון שמצליח לאזן בין חיסכון בחשמל ויעילות אמיתית.

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*