לשוב לדרך המלך: הערב הרצליה מגיעה לביקור חוזר באשדוד

לשוב לדרך המלך: הערב הרצליה מגיעה לביקור חוזר באשדוד

התבוסה בשבוע שעבר להפועל חולון במשחק החוץ החזירה בוודאי את אנשי מכבי אשדוד\באר טוביה בחזרה לקרקע.

הצהובים שסיימו את הסיבוב השני בסטייל לאחר שגברו באולם "הקריה" על בני הרצליה, פתחו את הסיבוב השלישי והמכריע של הליגה הסדירה עם הפסד צורם למוליכת הטבלה מחולון.

הערב(שני,19:15) תגיע לביקור באשדוד שוב אותה בני הרצליה, למסגרת המחזור ה24 בליגת ווינר סל.

הכחולים של מיקי גורקה שזוכרים טוב מאוד את התבוסה שנחלו לטפירו ולחבורתו, יצאו מההלם עם ניצחון בשבוע שעבר על גליל\גלבוע וישימו שוב את המפתחות סביב השחקן הישראלי הטוב ביותר העונה בליגה, כארם משעור.

DKA_0794

לעומת הרצליה שמגיעה מהמקום השלישי בטבלה, מאיר טפירו בעיקר ממשיך לשמור על פאסון כשכל פעם הוא חוזר ושם את הדגש על המטרה הברורה והיא כמובן השארות בליגה עבור אשדוד לעונה נוספת, אם כי עדיין ישנו סיכוי קלוש לאשדוד להתברג למקום השמיני בתום העונה.

מי שיחסר לצהובים הוא פרסטון נואלס שנפגע בידו באותו משחק מול הרצליה לפני כשבועיים וככל הנראה גמר את העונה, ולמרות זאת עוד לא ניתן לדעת בוודאות האם הנהלת המועדון תצרף שחקן זר נוסף ע"ח.

אחד המפתחות שיוכלו להחזיר את אשדוד למסלול הניצחונות הערב הוא כמובן היכולת ההתקפית שתציג הקבוצה.

בשלושת הניצחונות האחרונים שלה אשדוד קלעה מעל ל90 נקודות, ואילו במשחק הליגה האחרון בחולון הקבוצה של טפירו נעצרה על 70 בלבד, כשרק קווין דילארד וצייס סיימון שמרו על יציבות.

בעקבות חסרונו של נואלס, שחקנים נוספים בקבוצה יצטרכו להתעלות הערב, כשהדגש הוא כמובן על צמד הישראלים הצעירים אדם אריאל ויפתח זיו, אשר לא שומרים על יציבות מתחילת העונה.

שופטי המשחק יהיו כפיר מועלם, דן ילון ודויד איזמירלי.

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*