לשבור את הקרח 2, הפחד לא לעמוד בציפיות

לשבור את הקרח 2, הפחד לא לעמוד בציפיות

דיסני שיחררה את הטריילר השני והמלא לסרט שיגיע בדצמבר הקרוב לקולנוע, "לשבור את הקרח 2" שכל המשפחה מחכה לו, מגדול ועד קטן. אחרי שבסרט הראשון אלזה מגלה את כוחותיה ומשלימה איתם, היא מחליטה לנסוע ליער עתיק וסתווי בארץ קסומה, בכדי לגלות את מקור כוחותיה ולהציל את הממלכה. אל המסע מצטרפים אליה אנה, קריסטוף, סוון וכמובן אולף.

שש שנים ארוכות אחרי שסרט אנימציה המוזיקלי של דיסני "לשבור את הקרח", שבר את השוק, הסרט השני בסדרה מגיע לארץ ב-5 לדצמבר, באיחור קטן של חודש מארצות הברית. הסרט השני בסדרה שהפך לקנון בסרטי האנימציה של דיסני לצד "פו הדב" ו"מלך האריות", יחזיר לנו את קולם של אידינה מנזל (אלזה), קריסטן בל (אנה), ג'ונתן גרוף (קריסטוף), ג'וש גד (אולף), לצד קולות חדשים של דמויות חדשות בסרט, והתקדם בעלילה שלוש שנים קדימה בזמן.

המחשבה על סרט המשך לסרט הראשון שכבש כל כך את לב הצופים לא הייתה כל כך מובנת מאליה. עבור יוצרי הסרט, הבמאים כריס באק וג'ניפר לי ודיסני זאת הייתה התלבטות לא קלה. הבאז הכל כך גדול שהסרט הראשון עשה, יצרו ציפיות כל כך גדולות, שנוצר פחד שאי אפשר יהיה להתעלות על הצלחה מסחררת כזו. בשנת 2015 אושר סרט ההמשך, והבמאי באק אפילו שקל את המשך תפקידו בגלל הלחץ הגדול שיצר הסרט הראשון.

הסרט השני עתיד לעלות על שאלות רבות כמו, למה לאלזה יש כוחות קסם? למה אנה נולדה ללא כוחות? ולאן ההורים שלהן שטו שהספינה שלהם שקעה? אולי גם על שאלה נוספת אותה מעריצי הסרט מהקהילה הלהט"בית ספק שאלו ספק קבעו, אודות נטייתה המינית של אלזה. הם טוענים כי הסרט שוזר בתוכו אלמנטים גאים הקוראים לצאת מהארון. המעריצים טוענים כי אלזה לסבית והם מבקשים מיוצרי הסרט כי בסרט השני לאלזה תהיה בת זוג.

אז אחרי טריילר שני מרגש ופנטסטי אין ספק שהציפיות שהיוצרים כל כך חששו מהם קיימות וגדולות. אין לנו ברירה חוץ מלחכות בסבלנות ל-5 בדצמבר ליציאת הסרט לבתי הקולנוע.

ענבל הקניין B.A קולנוע וטלוויזיה

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*