לרגל ט"ו בשבט: קונים שתילים ותורמים לבוגרים בעלי מוגבלויות

לרגל ט"ו בשבט: קונים שתילים ותורמים לבוגרים בעלי מוגבלויות

נוטעים תקווה בסימול. לרגל חג הנטיעות ט"ו בשבט שיצוין השבוע קניון סימול באשדוד יוצא ביוזמה חברתית במסגרתה שתילים שיתרמו לטובת עמותת "עלי שיח" לבוגרים, ימכרו בדוכן ייעודי בקניון וכל ההכנסות יהוו תרומה לעמותה. קניון סימול יתרום כ 1000 ערכות של שתילים וערכות נטיעות לעמותת עלי שיח. הערכות ימכרו עלי ידי העמותה בדוכן שיוקם בקניון במהלך הימים א-ב הקרובים, כאשר ההכנסות ממכירתם תהווה תרומה לעמותה המסייעת לבוגרים עם מגבלה.

עמותת "עלי שיח" הוקמה על ידי הרב חיים פרקל ומסייעת לבוגרים ובוגרות על רצף הלקויות השונות. העמותה מספקת מערך שירותים מקיף וכוללני עבור מגוון גילאים ולקויות, ובמגוון תחומים. ב"עלי שיח" מטפלים בבוגרים, מעניקים תמיכה תעסוקתית, משפחתית, קידום אישי וכו'. העמותה מפעילה מחלקות שכל אחת מהן חולשת במקצועיות ובהצלחה על תחום אחר, בליווי של אנשי מקצוע ומערך מתנדבים מסורים.

לדברי אדווה הראל מנהלת השיווק של הקניון: "כמקום קהילתי מרכזי בעיר אשדוד אנו רואים בתרומה לקהילה ערך עליון. הרעיון שעומד מאחורי הקמפיין תחת הסלוגן "נוטעים תקווה עם קניון סימול" מסמל יותר מכל את החיבור בין חג הנטיעות לבין העמותה כמשל של נטיעת תקווה עבור בוגרים עם מוגבלויות שונות. אנו קוראים לתושבי העיר לפתוח את הלב ולרכוש במחיר סמלי את השתילים, שיוכלו לעזור לילדים עם צרכים מיוחדים".

כאמור, הדוכן יהיה פתוח ביום ראשון ושני הקרובים, בתאריכים 20-21.1 בשעות  11:00-14:00 בקומה הכניסה ליד ארומה ובו יוצעו למכירה שתילים וערכות נטיעות לילדים.

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*