לראשונה משנת 2011 אשדוד צפויה לצאת להפגין

לראשונה משנת 2011 אשדוד צפויה לצאת להפגין

היום בשעה 18:30 מתוכננת הפגנה בכיכר העירייה אליה עפ״י ההענות צפויים להגיע לא מעט אנשים כועסים שתכנית שיפור תשתיות התחבורה לא מוצאות חן בעינהם בכלל. לא מעט פעילים פוליטיים ינצלו את הבמה המאולתרת לגריפת הון פוליטי, כך שגם הם עשויים להביא פעילים ולעבוד קשה כדי לייצר מחאה שתצטלם טוב לבחירות הבאות בעוד שנתיים.

את ההפגנה יזמה דווקא מישהי ללא יומרות פוליטיות כלל, נופר זרביב, בת 29, אם ל-3, תושבת רובע טז׳ בעיר היא שהקימה באופן את הדף באופן ספונטני מתוך כעס אישי שכך היא לא תוכל להמשיך ולהתנהל. מאוחר יותר הצטרפו לרעיון עוד ועוד אנשים עד שנולדה ההפגנה שתתקיים היום.

יש לציין שלראשונה ההחלטה של ראש העיר הוציאה את תושבי אשדוד מהאדישות הטוטאלית בה נמצאים כבר 15 שנה, מגוון נושאים כגון התחרדות, מע״ר דרום, קאנטרי, קרית ספורט ואפילו לא בית החולים בזמנו לא יצרו הד כל כך גדול מה שמוכיח שעד שזה לא פוגע בך אישית אתה לא קם מהספה.

שינוי התשתיות בעיר יכול מאוד ויהיו הברכה הגדולה של העיר אשדוד אך בינתיים בא ראש העיר לברך ויצא מקלל. עיקר הכעס ככל הנראה הוא על חוסר הודאות ובכך צודק התושב הקטן, ראש העיר יודע הרבה דברים שאיש לא יודע על הפרוייקט, ככל הנראה אם לקח ראש העיר החלטה בסדר כזה והימור פוליטי חסר תקדים כנראה שהוא יודע שזה יוסיף לו נקודות בזמן אמר ועל כך יש לציין את נחישותו ואת האומץ הנלווה להלחטה.

היום בשעה 18:30 זה מבחן האמת, לא שראש העיר צפוי לבטל את ההחלטה אך בדמוקרטיה כמו בדמוקרטיה אפשר ואפילו רצוי לא להסכים, ואפשר להפגין וגם יש הפגנות ששינו סדרי עולם, מה שחשוב, הכי חשוב זה לא להישאר אדיש.

afgana

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*