לראשונה באשדוד ובישראל – ״מירוץ לילה מחוף אל חוף״

לראשונה באשדוד ובישראל – ״מירוץ לילה מחוף אל חוף״

רשות הספורט העירונית תקיים ב-27/4/17, לראשונה בתולדות העיר ״מרוץ לילה״, לא רק שהוא יתקיים בלילה כמו שאר המירוצים בערים הגדולות בארץ ובעולם הוא יתקיים בחוף הים, ריצה מ״חוף אל חוף״. מסלול הריצה נבדק ע״י אנשי רשות הספורט ואושר למשימה הייחודית.

אורך המסלול המקצועי יהיה בן 10 ק״מ, הוא יחל דרומית לחוף הדתי ויימשך עד חופי ניצנים למרחק של 5 ק״מ. מדובר בהפקה יוצאת דופן ובחוויה ראשונית לעיר אשדוד.

בנוסף למסלול המקצועי יתקיימו שני מסלולים נוספים, האחד ל-5 ק״מ והשלישי עממי.

חניון חוף יא׳ ישמש כחניון המוצא לכל הרכבים וניתן יהיה לחנות גם בחוף הקשתות וגם בחוף טו׳. בימים אלה ממש שוקדים ברשות על כל האטרקציות שילוו את ההפנינג הייחודי שמתקיים לראשונה בעיר לכבוד יום ההולדת ה-60 לעיר אשדוד.

earth

תצלום אוויר – מסלול החוף בו יתקיים מירוץ הלילה

יורם אסרף, מנכ״ל רשות הספורט העירונית: "אין חגיגת יום הולדת ראויה יותר לעיר אשדוד, השילוב בין חזון הספורט למשאב הגדול והמשמעותי של העיר אשדוד והראשוניות של האירוע מביאים את לכדי אירוע אחד את כל האלמנטים שמובילים ומנחים את העיר אשדוד. מדובר באירוע חסר תקדים וזו תהיה הזדמנות מצויינת לארח את כל חובבי הספורט בכלל והריצה בפרט לאירוע השנתי שללא ספק יהפוך למסורת עירונית רבת שנים״.

משה בוטרשוילי, המשנה לראש העיר ויו״ר רשות הספורט: ״מירוץ הלילה הוא אירוע מורכב ואני שמח שרשות הספורט הרימה את הכפפה, זוהי הזדמנות מדהימה לכלל תושבי אשדוד לקחת חלק באירוע יוצא דופן הן אם זה במסלול העממי והן אם בתחרותי. ישר כח לכל עובדי רשות הספורט העירונית. אשדוד חוגגת 60 ורשות הספורט חוגגת את תחילתה של מסורת מרוצי הלילה. מזל טוב.

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*