לצייד את התעשיות בכלים הטובים ביותר

לצייד את התעשיות בכלים הטובים ביותר

תעשיות המזון והתרופות הן מהתעשיות החיוניות ביותר בארץ ובעולם. אולם עד שהמזון או התרופה מגיעים לגופינו, הם עוברים תהליך ארוך ומבוקר במחלקות הייצור ובקרת האיכות של החברה או המפעל. על מנת להפיק את התוצרים הטובים והאיכותיים ביותר, כל חברה או מפעל צריכים לרכוש ציוד איכותי ברמה התואמת לדרישות ולתקנים המתאימים. כדי לעשות זאת, עליהם ליצור קשר עם חברה מנוסה ומקצועית המספקת את כל הציוד הדרוש.

אז, איך מוצאים חברה טובה שתספק לכם את הציוד לפארמה?

כל מי שמחפש ציוד לפארמה, יודע שכדי להשיג מוצרים באיכות גבוהה, יש צורך למצוא חברה מקצועית המציעה מגוון רחב של מוצרים טובים. להלן מספר פרמטרים שיש לקחת בחשבון כאשר בוחרים עם מי לעבוד בתחום הציוד:

  1. ניסיון החברה בתחום.

חשוב לבחון את ניסיון החברה בתחום של אספקת ציוד לפארמה. מומלץ לבחור בחברה שיש לה ניסיון רב בתחום, אשר מכירה כל סוג ציוד, מכשור טכנולוגי ומוצר המגיע אל השוק. כאשר רוכשים מוצרים מחברה כזו, אפשר לסמוך על אמינותם ולדעת שניתן להשתמש בהם בטווח הארוך, מבלי שיאכזבו.

  1. מגוון המוצרים שהיא מספקת.

חברה איכותית לציוד פארמה מספקת מגוון רחב של מוצרים לתעשיות. בין המוצרים הללו ניתן למצוא משאבות סניטריות, בוחשים, ציוד לניקוי מכלים, ברזי בקרה, אביזרי צנרת, ציוד משלים למעבדות וחדרים נקיים, משטחי דריכה לכניסה לחדרים הנקיים, אטמים לברזים, אקדחי שטיפה, מערכות קירור, מחליפי חום, ברזי דיאפרגמה, פרפר וכדור ועוד.

  1. עמידה בתקנים מחמירים.

הציוד לפארמה שמספקת החברה חייב לעמוד בתקנים מחמירים, למען שמירה על הבטיחות. למשל, אביזרי צנרת שונים וברזים צריכים לעמוד בתקני איכות כמו: ASME BPE, A3, DIN ועוד.

  1. עבודה עם חברות מובילות.

חברה איכותית ומקצועית של ציוד לפארמה, צריכה להכיר מותגים אמינים מעולם התעשייה. אם מדובר במשטחי דריכה עבור חדרים נקיים, כדאי לפנות לחברה מוכרת כמו DYCEM. וכאשר מדובר בצורך לרכוש מחליפי חום, החברות המובילות בתחום הן ALFA LAVAL ו-EXERGY.

  1. זמינות עבור הלקוחות בכל עת.

לעתים, במהלך הפרויקט, יש צורך באספקה דחופה של הציוד, וזאת כדי למנוע מצב של עיכוב בעבודה. לפיכך, חשוב לבחור בחברה אשר הצוות שלה זמין תמיד לבקשות והזמנות. כך שיהיה לכם עם מי לדבר כשתצטרכו זאת במרחק של שיחת טלפון או הודעת וואטסאפ.

קונים ציוד לפארמה עם UniProcess

אם אתם מחפשים את המוצרים הטכנולוגיים המתקדמים ביותר עבור מפעלכם, UniProcess היא התשובה. החברה המקצועית, המספקת את כל הציוד הדרוש לכם לקווי התהליך והחדרים הנקיים, בעלת 30 שנות ניסיון בשיווק ומכירה של מוצרים טכניים ברמה הגבוהה ביותר, והצוות שלה מכיר כל מוצר חדש היוצא אל השוק. מעבר לכך, החברה נעזרת באנשי מקצוע מובילים בתחום על מנת לספק את המוצרים הטובים ביותר. לידיעתכם:  מהנדסים, מנהלי רכש, מנהלי אחזקה ועוד. החברה מספקת שירות אמין, איכותי ואישי לכל לקוח אשר מעוניין לרכוש את המוצרים האיכותיים והחדישים ביותר עבור תעשיית הפארמה והמזון.

צילום: FREEPIK

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*