לפגוש את המוליכה: שבת ב16:00 מ.ס אשדוד מארחת את הפועל חיפה

לפגוש את המוליכה: שבת ב16:00 מ.ס אשדוד מארחת את הפועל חיפה

שבוע לאחר שהדהימה את מכבי תל אביב במשחק החוץ, לאחר תוצאת התיקו, תארח מחר (שבת,16:00) מועדון ספורט אשדוד את מוליכת ליגת העל המפתיעה והמרעננת, הפועל חיפה.
לכאורה, יחסי הכוחות ברורים ונוטים לכיוון האדומים מהכרמל, שאגב מאומנים על-ידי ניר קלינגר, שעבורו תהיה זו הפעם הראשונה שלו באצטדיון היא', מאז ירד ליגה עם אשדוד לפני כ-שלוש שנים.
בצד המקצועי, טרם ברור אם אשדוד תקבל בחזרה את שני שחקני ההגנה, ניר ברדע הבלם וטום בן זקן המגן הימני. השניים אמנם התחילו לערוך אימונים עם יתר חבריהם לאחר שחזרו מפציעות, אך רק מחר תתקבל ההחלטה האם לשתפם בהתמודדו.
כידוע, האדומים-צהובים מגיעים למשחק במצב לא פשוט מבחינת המיקום בטבלה, כשהם ניצבים מתחת לקו האדום וכשבאמתחתם שש נקודות בלבד מ36 אפשריות, ואף לא ניצחון בית אחד.
מנגד, הפועל חיפה שוהה בפסגה עם 27 נקודות, ומגיעה לאחר ניצחו מרשים ביום שני האחרון בדרבי, כשאת חוליית ההתקפה שלה, מרכיבים עדן בן בסט, חנן ממן ואלון תורג'מן.
התורג'מן האשדודי, עמיר, אמר לקראת המשחק "למרות ההרגשה הטובה, אנחנו לא באופוריה בעקבות התוצאה מול מכבי ת”א. לקחנו נקודה אחת ובמצבנו אנחנו צריכים להמשיך לדחוף קדימה ולהצליח, בטח בבית. אבל אנחנו יודעים עם מי אנחנו מתמודדים, קבוצה במקום הראשון שעושה סיבוב ראשון מצוין. המשחק בבית שלנו ואנחנו מקווים להראות שאנחנו בגרף עלייה".
הרכב משוער: ג'ראפי, בן זקן(אספה), ברוסיץ', גאנב, סולומון, מונד, יעקובוביץ', קינדה, דן ביטון, אלקה ומארוסיו.

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*