לעשות את זה ובגדול: הערב במנורה- מכבי אשדוד מול מכבי תל אביב

לעשות את זה ובגדול: הערב במנורה- מכבי אשדוד מול מכבי תל אביב

הערב ( שני,18:45) יגיע לו הרגע הראשון הגדול העונה של מכבי אשדוד\באר טוביה. הצהובים של בראד גרינברג יעלו על הפרקט באולם "מנורה-מבטחים" כדי לנסות ולנצח במעמד חצי גמר הגביע, את זוללת התארים הגדולה ביותר של מדינת ישראל, מכבי תל אביב.

לכאורה המעמד הזה מוכר לאשדוד, בטח בשלוש השנים האחרונות, בהן השכילו הדולפינים להעפיל ל4 האחרונות במפעל, אבל אין ספק שכל פעם ישנה את ההתרגשות מחדש.
אם עד לפני כחודש וחצי, אשדוד נחשבה כאנדרדוג המובהק מול הצהובים מתל אביב, הרי שבתקופה האחרונה, רצף הניצחונות המרשים והארוך ביותר בהיסטוריה של אשדוד, שעומד על שמונה ניצחונות ברציפות בכל המפעלים, כבר שם את נבן ספאחיה מאמן מכבי תל אביב, ברגעי חשש אל מול היריבה הדרומית שממוקמת במקום הרביעי בטבלת הליגה.

מצד אחד, אין ספק שאם יש יריבה שאותה לא רצו באשדוד לפגוש, זאת מכבי תל אביב. הדבר מגיע מהעובדה שבכל ארבעת הפעמים שאשדוד הגיעה למעמד חצי גמר הגביע ( פעם אחת העפילה לגמר), הייתה זו מכבי תל אביב שהדיחה אותה, וכך גם קרה בעונת 2011\2012, אז אשדוד הפסידה למכבי תל אביב בקרב על תואר האליפות. אך מן הצד השני, אם תשאלו את הקפטן אדם אריאל, הוא לא מפסיק לחלום על רגע שיא מבחינתו, שיסתיים בהנפת הגביע.

2גביע

אמש התקיימה מסיבת העיתונאים באולם בו ישחקו משחקי חצי הגמר (הפועל ירושלים תתמודד מול הפועל חולון בחצי השני), ובראד גרינברג, מאמן הקבוצה, נשמע דרוך מתמיד "נכון שאנחנו ברצף טוב אבל זה שונה בטח שמשחקים נגד מכבי תל אביב. יש להם מספר רב של ניצחונות ביורוליג ואנחנו נעשה את המקסימום, יש לנו הזדמנות לעשות את זה. אני שמח שיש לי חלק בניסיון לעשות את זה."

על דיוויד לאורי: "לאורי לא ישחק מחר, מחכים לתוצאות הבדיקות שיגידו אם הוא יוכל לשחק או לא. היו רק ארבעה משחקים שג'ראלד לי ודיוויד לאורי שיחקו ביחד ויכול להיות שלאורי היה עוזר לנו. הוא בחור צעיר שאני אשמח שיחזור במהרה לשחק ולעזור לנו. "

MOLD1797

"אני מעריך את הגישה של נבן ספאחיה, אנחנו יודעים שאנחנו לא בליגה של מכבי. ההישג שלנו הוא להיות חלק מהדבר הזה. "
אדם אריאל הוסיף "אני שמח מאוד להיות פה פעם שנייה ברציפות בתור הקפטן של אשדוד. יצרנו בתקופה האחרונה משהו מיוחד מבחינת חיבור בחדר הלבשה וחיבור עם המאמן, אנחנו נבוא מאוד צנועים אבל נסתכל להם בעיניים עם המון אמונה שאפשר לעשות דברים יפים."

על החצי גמר הקודם:" במקרה יצא לי להיפצע שוב נגד מכבי, יש לי מנחוס נגדם. לא יצא לי לחשוב על הפציעה בחצי הגמר הקודם, שמתי את זה מאחורי".

בראד-פנימי

בתוך כך , אחד המפתחות החשובים ביותר עבור אשדוד, מעבר לתרומה של הישראלים, תהיה לאיזה ערב יגיעו צמד הגארדים האמריקאים, קמרון לונג והנרי סק, שנחשבים קטופ-סקוררים של הקבוצה. במידה והשניים יגיעו לעבודה ויתישו את הגארדים של מכבי תל אביב, לאשדוד יכולות להיות לא מעט סיבות לאופטימיות, כמו גם לאלף האוהדים שצפויים להגיע מאשדוד לתל אביב.
אז הערב ברבע לשבע, תגיעו!! יהיה חם!!

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*