לסרי: ״הבטחנו וקיימנו״

לסרי: ״הבטחנו וקיימנו״

140 עובדים רובם תושבי אשדוד החלו לעבוד במרכז החדש שהוקם לפני מספר חודשים באשדוד והשבוע נחנך במעמד ראש העיר,ד"ר יחיאל לסרי ,מנכ"ל כאל דורון ספיר, הממונה על תעשייה ותעסוקה מר יהודה פרנקל,מנהלת האגף ד"ר סמדר איצקוביץ ועובדי חברת כ.א.ל. 

ראש העיר ד"ר יחיאל לסרי : " מרכז כ.א.ל החדש מצטרף לעוד עשרות מפעלים וחברות שעברו בשלוש השנים האחרונות לאשדוד במסגרת המאמצים הגדולים שאנו משקיעים בנושא. עד היום נוצרו כ- 3,000 מקומות עבודה חדשים, המספר ילך ויגדל וזאת לאור העובדה שאנו נמצאים גם היום עם מספרת חברות במשא ומתן מתקדם ובעוד שנתיים פתיחת בית החולים תיצור 1000 מקומות עבודה. 

בטקס חגיגי ורב משתתפים חנכה חברת Cal חנכה את מוקד השירות החדש שלה באשדוד והשליש במספר בארץ. המוקד החדש, אשר התחיל לעבוד כבר בתקופת צוק איתן יעסיק כ- 140 עובדים, רובם תושבי העיר. בטקס המרשים נכחו בין השאר גם מנכ"ל , Cal דורון ספיר, שאמר "צוות המוקד, שמורכב מתושבי העיר אשדוד, שרק החל את דרכו המשותפת , התגבש תוך דבקות במטרה, להכשיר את האנשים, להניע מערכות ותהליכים ולתת ללקוחותינו את השירות הטוב ביותר .אני משוכנע שיחד (עם העובדים) יש לנו כוח להוביל ,לפרות, להביא הרבה חדשנות ולעשות מכל מה שטוב בשבילנו, בשביל שותפינו, ובשביל לקוחותינו".

במהלך הטקס סיפר ראש העיר את סיפור הבאת מרכז השירות החדש לאשדוד, לפני כשנה לערך הגענו לפגישה בגבעתיים עם מנכ"ל מרכז כ.א.ל במטרה לסקור בפניו את יתרונות העיר אשדוד והכדאיות בפתיחת המרכז השלישי באשדוד , בכניסה לבניין פגשתי מספר צעירים,ראש העיר מה את עושה כאן הם שאלו , באנו להביא אתכם לאשדוד השבתי והיום אנחנו מקיימים את ההבטחה שלנו. 

בסיום הנאום בדרכו החוצה עצרה את ראש העיר אחת העובדות ,אני הייתי אחת מהקבוצה שפגשנו אותך קצת התקשנו להאמין שתצליח ,היום אני כאן עובדת במוקד והנסיעות פסקו והחיים יותר נוחים ציינה . 

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*