למקומות… היכון… רוץ! – אשדוד מצביעה ברגליים

למקומות… היכון… רוץ! – אשדוד מצביעה ברגליים

לכל מי שהיה ספק לגבי קיומו של מירוץ אשדוד ה-37 מתברר שצריך קצת יותר מגשם כדי להרתיע את רשות הספורט העירונית מלשבור את הכלים.

זה התחיל טוב וההכנות היו בעיצומן, ואז מישהו למעלה החליט שצריך טיפה להקשות ופתח את ארובות השמים. ההכנות המשיכו כתיכנונן ובשעה 16:00, כשאלפים גודשים את כיכר העירייה ונקודת הזינוק.

בדיוק בזמן וללא שום איחור הזניקו ראש העיר אשדוד ד"ר יחיאל לסרי, המשנה לראש העיר ויו"ר רשות הספורט העירונית משה בוטרשווילי ומנכ"ל הרשות יורם אסרף את מרוץ אשדוד ה-37.

האווירה, המוסיקה, הצבעים, מגוון וטווח הגילאים הם מראה ששום תמונה או מילה יכולה לתאר, מעל 4,000 ילדים, ילדות, נערים, נערות גברים ונשים מכל חתכי האוכלוסיה האשדודית ומחוצה לה.

  png4

מרוץ אשדוד המוכר גם כאליפות הארץ ל-10 ק"מ על ידי איגוד האתלטיקה הישראלי. מביא לאשדוד את מיטב הרצים בישראל, למקצה המקצועני, כמו כן מתקיימים עוד 4 מקצים נוספים: 2 ק"מ תחרותי עד גיל 12, 2 ק"מ עממי, המקצה הגדול ביותר והצבעוני ביותר, 10 ק"מ על כביש (אליפות ישראל) ן-10 ק"מ של חיילי גבעתי אותם מאמצת העיר אשדוד.

מרוץ אשדוד מזה 37 שנים מהווה את האטרקציה הספורטיבית הגדולה של העיר, רשות הספורט העירונית התמקצעה עם השנים בארגון התחרות ונסיונו של מנהל האירוע בני חיזקיה שעמל כבר חודשים על האירוע.

png1

מרוץ אשדוד ה-37 יותר מהכפיל את כמות המשתתפים ביחס לאירוע אשתקד, נרשמו כמה רצים צבעוניים במיוחד, ההלך הבינלאומי ושיאן ישראל, פרופ׳ שאול הדני בן ה-81, סמיון ריסקין לדוגמא בן 92 (לא טעות בהקלדה) שנרשם למירוץ התחרותי למרחק של 10 ק"מ, עובדי התזמורת האנדלוסית שלבשו ירוק ובאו לרוץ, אלופות ישראל בכדורסל מכבי "בן" אוצר השקעות אשדוד", עובדי אדמה-אגן שמלבד תרומת החסות הנדיבה הצביעו גם ברגליים, 600 חיילי גבעתי שלבשו סגול (תרומת המרכז הישראלי לריהוט), קבוצות ריצה מקומיות ודמויות בולטות בעיר… בקיצור, אשדוד הצביעה ברגליים.

בין מקצה למקצה, על הבמה הראשית לא הפסיקו להפתיע, מופעי קרקס והתעמלות אמנותית פרי אמני אשדוד ואיך אפשר בלי הגרלת פרסים, עשרות פרסים שווים במיוחד הוגרלו בין המשתתפים שעלו בזה אחר זה והתרגשו כל פעם מחדש.

יורם אסרף, מנכ"ל הרשות העירונית לספורט: חווינו היום אירוע יוצא דופן, מעל 4,000 רצים, זו כמות אדירה ומגיעה תודה גדולה לכל מי שארגן וכל מי שלקח חלק, תודה מיוחדת לבני חיזקיה על ניהול אירוע למופת, 0 תקלות ופירגון יוצא דופן של כל מי שנכח. מדובר באירוע מורכב לארגון ולמרות מזג האוויר שקצת שיבש את התכניות, בעיקר את פעילות הפנאי יש לעיר במה להתגאות.

png2

בני חיזקיה, סמנכ״ל רשות הספורט ומנהל המיררוץ: ״מזה כ-20 שנים שאני מפיק את האירוע הזה מעולם לא חוויתי עוצמה כזו, נראה היה שכל העיר נמצאת במרוץ. תודה גדולה לנותני החסות ולכל מי שלקח חלק בארגון ובהשתתפות״.

משה בוטרשווילי, המשנה לראש העיר ויו"ר הרשות העירונית לספורט: "זוהע תעודת כבוד לעיר אשדוד, כמות כזו, מגוון כזה של רצות ורצים זו בהחלט הוכחה שאשדוד זו עיר של ספורט. זוהי יריית הפתיחה של תכנית פעילות עשירה הכוללת גם את מירוץ הלילה עליה אנחנו שוקדים בתכנית העבודה של 2017".

והיו גם זוכים, אחרי הכל וכמו בכל ספורט יש מנצחים, ויש גם אלוף ישראלי.

במקצה המקצועני, אליפות ישראל ב-10 ק"מ על כביש גברים זכו:

  • מקום ראשון: ימר גטהון
  • מקום שני: גימרה אמרה
  • מקום שלישי: וובה בריהון

במקצה המקצועני, אליפות ישראל ב-10 ק"מ על כביש נשים זכו:

  • מקום ראשון: ילנה דולינין (איילות)
  • מקום שני: לונה צימטאי (מכבי ת״א)
  • מקום שלישי: אירנה קולונוב ( רצי רמת השרון)

עם סיום האירוע יחלו להתארגן ברשות העירונית לספורט על "משחה אשדוד" שיתקיים ב-18 בנובמבר ויה למעשה האירוע הנועל את שנת הפעילות 2016.

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*