למעלה ממיליון ומאה אלף שקלים פיצוי

למעלה ממיליון ומאה אלף שקלים פיצוי

למעלה ממיליון ומאה אלף שקלים פיצוי לצעירה שנפצעה לפני חמש שנים בתאונת דרכים באשדוד.  

במרץ 2010 עלתה ד' מאשדוד על מונית, לאחר שסיימה משמרת לילה בעבודתה. באורח פתע התנגשה מכונית בחוזקה במונית, וגרמה לפציעתה החמורה של הנוסעת. היא הובהלה לבית החולים ברזילי באשקלון, שם אובחנו שברים רבים בכל חלקי גופה, כשהיא סובלת מכאבים קשים. היא אושפזה למשך שבוע ושוחררה לשיקום ארוך. כבר בתקופת השיקום היא הבינה כי חייה לא יחזרו להיות כפי שהיו. היא לא יכלה להזיז את פלג גופה התחתון והזדקקה לעזרה תמידית מצוות המטפלים. לאחר כשלושה חודשי פיזיותרפיה בשיקום, שוחררה ד' לביתה, כשהיא נעזרת בקביים.

כבר בתקופת השיקום פנתה ד' לעו"ד דניאל אדזיאשווילי מאשקלון המתמחה בתביעות נזקי גוף. באמצעותו הגישה תביעה לביטוח הלאומי, שהכיר בתאונה כתאונת דרכים, וקבע לנפגעת  אחוזי נכות לצמיתות. במקביל  החל הביטוח הלאומי לשלם לצעירה קצבאות נכות, וקצבה שתשולם מדי חודש בחודשו. סכום התשלומים להם זכאית הנפגעת מהביטוח הלאומי: 787,714 שקלים, חלקם כבר שולמו לנפגעת.

במקביל, תבעה הנפגעת באמצעות עו"ד אדזיאשווילי את חברת הביטוח של המונית. בתביעה טען עו"ד אדזיאשווילי ש"מאז התאונה התובעת סובלת מכאבים וכי לא חל שיפור במצבה. היא נזקקת לשירותי סיעוד ומתקשה בפעולות יומיומיות".  לאחר מאבק ממושך של עו"ד אדזיאשווילי בחברת הביטוח, השבוע הגיעו הצדדים להסכם פשרה. חברת הביטוח הסכימה לשלם 350,000 שקלים,  כמובן בנוסף לפיצויים שקיבלה הנפגעת מהביטוח הלאומי. סה"כ סכום הפיצוי שתקבל הנפגעת 1,137,714 שקלים.

"על פי חוק פיצויים לנפגעי תאונות דרכים, הנהג אחראי לנזקי הגוף שנגרמים לנוסעים. על כן חברת הביטוח של הנהג נאלצה לשלם", אמר עו"ד אדזיאשווילי. "המאבק להשגת הפיצוי מחברת הביטוח היה ארוך, ואין ספק שהושג סכום ראוי לפציעה שקרתה בעקבות התאונה".

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*