ליסינג פרטי: למה עדיף לקנות רכב בליסינג

ליסינג פרטי: למה עדיף לקנות רכב בליסינג

בשנות התשעים חל שינוי בגישה לרכישת כלי רכב בישראל. אם עד היינו רגילים לקנות מכוניות יד ראשונה מהיבואנים באופן ישיר או יד שנייה מגורמים פרטיים, הרי שבשנות התשעים חל שינוי, כשלתחום הרכב נכנסו חברות מימון אשר איפשרו לנו לרכוש רכב בשיטת ליסינג, שיטה שהיתה פופולארית בארה"ב והגיעה גם לארץ.

הרעיון של ליסינג פרטי הוא ידוע ומוכר, אנחנו רוכשים רכב מחברה, משלמים עליו במשך תקופה של שלוש-ארבע שנים, בסופה אנחנו מחליטים אם אנחנו רוצים לשמור את הרכב אצלנו ואז אנחנו משלמים את היתרה או לחילופין, למכור את הרכב בחזרה לחברת הליסינג, ולרכוש ממנה רכב חלופי, תוך כדי התקזזות מסוימת במחיר הרכב.

ליסינג פרטי, כולל לא רק את האפשרות לקנות רכב בתנאים נוחים ולהחליף אותו אחרי תקופה מסוימת ברכב חדש, אלא מאחר והרכב לא באמת שייך לנו (אנחנו לא יכולים למכור אותו בתקופה שאנחנו נמצאים בתוך העסקה), הרי שאנחנו מקבלים מהחברה גם שירותים נוספים, למשל, אנחנו מקבלים מהחברה שירותי תיקונים במוסך מורשה, הרבה פעמים חלק מהביקורים במוסך לא עולים לנו כסף.

לפני שנסביר על היתרונות של שימוש בליסינג פרטי החל משנות התשעים, בעקבות שינוי ברמת החיים בישראל, בעקבות עלייה במספר חברות הרכב שנכנסו לישראל וכן בזכות שירות ליסינג פרטי, אנחנו יכולים לראות עלייה ניכרת במספר כלי הרכב בישראל. היום קל יותר מתמיד לקנות רכב פרטי ומשפחות רבות בוחרות שיהיה להן שני כלי רכב ולא אחד.

יתרונות של ליסינג פרטי

יתרון ראשון בולט הוא, אופי התשלום. אם אנחנו יכולים לשלם על רכב במשך תקופה של 36 או 40 חודש (פלוס תשלום מסוים בעת הרכישה), הרי שהרבה יותר נוח לנו לשלם עבור הרכב. אנחנו לא צריכים להשקיע את כל הכסף בבת אחת. ייתכן מאוד שגם לאורך זמן אנחנו נרוויח, מאחר והריביות יהיו נמוכות וכך למשל נשלם על הרכב בדיוק את הסכום שהוא שווה ולא מעבר לכך.

יתרון שני בולט הוא, היכולת להחליף את הרכב מבלי שנצטרך לחפש רכב חלופי. הרעיון הוא, אנחנו לא צריכים לחפש סוכנויות חדשות או גורמים פרטיים לקנות אצלם רכב, אלא בסוף העסקה אנחנו יכולים לרכוש את הרכב אצל מי שעשינו איתו עסקת ליסינג. בניגוד לעבר, אז יבואנים של כלי רכב מכרו לנו רכב מסוים ולא יכולנו לקנות אותו במקום אחר, הרי שחברות ליסינג מציעות לנו מגוון של כלי רכב במחירים נוחים.

יתרון שלישי, אנחנו נהנים משירות מיוחד, אקסלוסיבי בכל מה שקשור לתיקונים של הרכב. לחברה יש אינטרס שהרכב יטופל בצורה טובה, אחרת היא לא תוכל למכור אותו לאחר מכן.

חשוב לשים לב לעובדה, שיש הרבה מאוד חברות ליסינג שמציעות תנאי מימון שונים, אנחנו רק צריכים לבחור את התנאים שמתאימים לנו.

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*