לימודי פיתוח משחקי מחשב ופיתוח אפליקציות

לימודי פיתוח משחקי מחשב ופיתוח אפליקציות

פיתוח משחקי מחשב ופיתוח אפליקציות – אלו שני תחומים אשר בשנים האחרונות תופסים תאוצה ומקום נכבד בתעשייה, והינם בעלי השפעה רבה בעולם כולו. מלבד תשומת הלב לה הם זוכים, מוענקים גם תקציבים גדולים מאוד לחברות פיתוח. לכן, לימודים אלו יקנו לכם ידע נרחב ומקיף בשני תחומים מבוקשים ומשפיעים בתעשיית ההייטק.

מחשבים וסמארטפונים, כולם מתעסקים בהם חלק נכבד מהיום, אנשים תמיד מחפשים את המשחק הכי חדש והכי מתוחכם או את האפליקציה החדשה שתסייע בתחום מסוים. אם אתם רוצים להיות אלה שיפתחו את הדבר הבא, לימודי פיתוח משחקי מחשב ופיתוח אפליקציות יפתחו בפניכם קשת רחבה של אפשרויות תעסוקה. אלו הלימודים בהם תרצו להשקיע ולהתפתח, ולאחר מכן גם לעבוד בחברות הייטק מובילות וחדשניות.

פיתוח משחקי מחשב

למשחקי המחשב ישנה השפעה ברורה על דפוסי ההתנהגות של החברה ועל דפוסי המחשבה. בקורס, בין היתר, נלמדות גם התיאוריות שהתפתחו עם השנים בתחום, הפילוסופיה הנמצאת מאחורי פיתוח המשחקים והמורכבות שבעולם זה. עוד נושא הנלמד בקורס הוא תכנון עלילה: זהו נושא בעל חשיבות רבה עוד לפני פיתוח המשחק עצמו, מפני שהעלילה היא זו שמושכת אותנו אל המשחק ובזכותה נישאר ערים גם עד אמצע הלילה. בנוסף, נלמדות שפות התוכנות השונות המשמשות בפיתוח וביצירת המשחק, וכן יסודות בגרפיקה ובעיצוב משחק, תכנות, עקרונות אנימציה וכן הלאה.

פיתוח אפליקציות

השימוש הנרחב בטלפונים ובאינטרנט מביא שפע הזדמנויות להשתלב בתחום זה. בלימודי פיתוח אפליקציות לומדים את שפת התכנות Java ואת כל יישומיה, שהיא התוכנה העיקרית לפיתוח אפליקציות. בנוסף נלמדים שימוש במצלמה, שימוש בתוכנות גרפיקה ממוחשבת ושילוב קבצים של מוסיקה. במשך הלימודים הסטודנטים יתנסו בעזרת סימולציות וחקר מקרה, ובאופן מעשי בפיתוח אפליקציות. עוד נושאים הנלמדים הם עבודה עם דפדפנים, אחזור של מידע ושמירתו, שילוב וידאו ומוסיקה באפליקציות וכיוצא באלה.

אפשרויות תעסוקה

לימודי פיתוח משחקי מחשב ופיתוח אפליקציות יחד נותנים מגוון רחב של אפשרויות עבודה והשתלבות בתעשיית ההייטק. בוגרי הקורס מצוידים בתיק עבודות, בכלים רבים ובידע מקצועי ועדכני ביותר שיאפשרו להם להתקדם בתור שכירים או עצמאיים, הן בתחום המשחקים בחברות בארץ וגם בחו"ל והן בפיתוח אפליקציות בחברות אינטרנט או בפיתוח עצמאי.

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*