לימודי סייבר וקורס אבטחת מידע

לימודי סייבר וקורס אבטחת מידע

כמה פעמים יצא לכם לשמוע את המושג "סייבר"? במאה ה-21 שומעים על הסייבר כמעט בכל תחום. בעידן הממוחשב בו אנו חיים, גם המלחמות הקשות ביותר מתנהלות באמצעות הטכנולוגיה; סוגי לוחמה חדשים התפתחו, והמוחות שמאחוריהם חדים הרבה יותר. לימודי סייבר וקורס אבטחת מידע מטרתם ליצור את הלוחמים הטכנולוגיים שיעמדו כנגד מוחות בעלי כוונות זדוניות, לבלום מתקפות ברשת ולהגן על נכסים ונתונים דיגיטליים של אנשים פרטיים, עסקים קטנים, תאגידי ענק ואפילו מדינות וממשלות.

לימודי סייבר ואבטחת מידע – להכיר את סוגי האבטחה הקיימים

לימודי סייבר ואבטחת מידע יעניקו לכם את הכלים ליצור אסטרטגיית אבטחה לא פחות ממעולה, כשזו מכילה בתוכה אלמנטים שבלעדיהם היא אינה שלמה:

  • תשתיות יציבות – התשתיות כוללות את המערכות הפיזיות עליהן החברה מסתמכת; רשתות חשמל, מים, ועוד. ברגע שהחברה או העסק מחוברים לאינטרנט (מה שסביר להניח שנכון, בכל זאת אנחנו חיים במאה ה-21), הם חשופים למתקפות סייבר. הפתרון עבור אותן חברות, הוא לעשות כל מה שנדרש כדי להתגונן על אותו מידע קריטי, נקודות התורפה של הארגון. יש לשאוף לבצע בדיקות תקופתיות של מערכת ההגנה, לאיתור פרצות וטיפול בהן.
  • להגן על הענן – ארגונים רבים משתדרגים ושומרים את המידע שלהם בענן, מה שכמובן מייצר אתגרים וצרכים חדשים בתחום הגנת המידע. גם כאן יש לבצע בדיקות תקופתיות ולעקוב אחר שינויים באופן קבוע.
  • אפליקציות ויישומים שונים – אחת מנקודות התורפה החלשות ביותר של חברות, היא האפליקציות והיישומים השונים בחברה. אלו יהיו חשופים יותר להתקפות, מה שדורש מצוותי אבטחת המידע ליצור הגנות מאובטחות ביותר, וגם כאן כמובן לבדוק אותן בצורה רציפה.
  • אבטחת הרשת – כולם עובדים על מחשבים כיום. לכן, יש ליצור רשת אבטחה שתגן על המחשבים והמידע שהם נושאים, מפני גורמים בעלי כוונות זדוניות ופריצות. ייתכן מאוד שהדבר ישפיע על רמת הפרודוקטיביות בחברה; כשכל צעד נדרש בסיסמא, התראות לא מובנות ומיותרות, ועוד. יש ליצור את רשת ההגנה בצורה חכמה ויעילה כך שקצב העבודה יישמר.
  • מוח טכנולוגי – אדם שמחליט להיכנס לתחום הסייבר ואבטחת המידע, חייב להיות בעל זיקה טכנולוגית למחשבים, ובעל סקרנות טבעית לכל מה שקשור אליהם. עליו לשאוף להכיר כמה שיותר סוגי התקפות והגנות (אל דאגה, איש אינו מצפה שתכירו את כל מאות ואלפי הסוגים) בכדי להיתפס בעיניי מקום העבודה שלכם כגורם יעיל ואמין שניתן לסמוך עליו.

קריירה עם ערך מוסף

לימודי סייבר ואבטחת מידע יפתחו לכם שער לקריירה שהביקוש בה לא רק הולך וגודל עם השנים, אלא גם הערך המוסף שהיא מקנה לעוסקים בה. כשהאיומים הוירטואליים הופכים חמורים יותר עם השנים, כך גם הצורך במוחות יצירתיים. זה הזמן לתפוס את ההזדמנות בשתי ידיים, וליצור לעצמכם קריירה מצליחה שיש בה ערך מוסף.

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*