לימודי משפטים באוניברסיטת תל אביב- מה חשוב לדעת

לימודי משפטים באוניברסיטת תל אביב- מה חשוב לדעת

לא מעט אנשים חולמים על קריירה במשפטים. עורך דין הוא איש מקצוע אשר לוקח את החוק לידיים. כל אדם אשר לומד משפטים, יכול להתמחות בהתמחות אשר מעניין אותו לעסוק בה. כך לדוגמא: אדם אשר מתחבר לתחום הפלילי, יוכל להתמחות בו ולעסוק בו לאחר שיסיים את הלימודים וההתמחות וכמובן, יעבור את המבחן. ניתן להתמחות גם בדיני נזיקין, דיני משפחה, מקרקעין ועוד. אם אתם מתגוררים בתל אביב או בסביבה ואתם מחפשים את המקום ללמוד בו משפטים, כדאי שתכירו את הפקולטה למשפטים בתל אביב.

הפקולטה למשפטים בתל אביב

בפקולטה למשפטים בתל אביב ניתן לרכוש את ההשלכה המשפטית בצורה הטובה ביותר, הרחבה ביותר והעמוקה ביותר. מדובר בפקולטה למשפטים אשר ניתן למצוא בה את המורים הטובים ביותר ועל כן, הבחירה ללמוד דווקא בפקולטה הזו, מאפשרת לכל אדם שלומד שם, להתברג היטב בעולם המשפטי. אם אתם מכירים עורך דין פלילי מוצלח בתל אביב או עורך דין העוסק בתחום אחר אשר ידוע כעורך דין מוצלח ומוכר בתל אביב, מרבית הסיכויים שהם למדו בפקולטה בתל אביב. בוגרי הפקולטה הם בעלי שיעור ההצלחה הגבוה ביותר בארץ במבחני הלשכה. מבחני לשכה הם מבחנים לא קלים, אשר רק כאשר האדם שניגש אליהם בתום לימודיו עובר אותם, הוא יקבל את הרישיון לעסוק בעורך דין. מכיוון שמדובר במבחנים באמת לא קלים כלל, הרי שיש חשיבות למקום שבו לומדים. ככל שלומדים במקום מוצלח יותר, כך הסיכוי לעבור את מבחני הלשכה כבר בפעם הראשונה גדל. את בוגרי הפקולטה למשפטים בתל אביב ניתן למצוא בבית המשפט העליון, במשרדי עורכי דין מובילים בעיר תל אביב ובכל עיר אחרת, בפרקליטות המדינה, בסגל בתי המשפטים ברחבי הארץ, בכנסת ואף בממשלה.

כל הסיבות שבגינן כדאי ללמוד בפקולטה למשפטים בתל אביב

הפקולטה למשפטים בתל אביב מציעה מגוון רחב של קורסים בתחום המשפטים, הזדמנויות למחקר בתפקידי  עוזרי מחקר וכן, היא מאפשרת לסטודנטים להשתלב במערכות כתבי העת המשפטיים אשר יוצאים לאור מטעם הפקולטה. במהלך הלימודים לא מעט סטודנטים יוכלו לצבור ניסיון בטיפול מעשי בתיקים שונים וכן, בגיבוש הצעות חקיקה. הקורסים אינם מתמקדים רק בידע תאורטי, אלא הם עוסקים לא מעט בפרקטיקה. מחוץ לשעות הלימודים כל סטודנט יוכל להשתלב בפורומים סטודנטיאליים מקצועיים או במועצת הסטודנטים וכן לתרום לקהילה בפרויקטים התנדבותיים שונים. כחלק מהלימודים בפקולטה, תוכלו להשתתף בתוכנית חילופי סטודנטים וכן, ללמוד ממיטב מרצים אורחים. את לימודי המשפטים ניתן לשלב עם לימודים בחוגים נוספים. לסטודנטים המעוניינים לשלב את תחום המשפטים חלד עם מדעי הרוח, מוצעת מגלה למצטיינים בתוכנית.

עבודה בתום הלימודים בפקולטה

כמובן שכאשר מגיע שלב האמת, לא מעט סטודנטים מעוניינים להיות חלק ממשרד עו"ד פלילי בתל אביב אשר ידוע כמשרד מוצלח או להשתלב במשרדים שונים וכמובן בפרקליטות או בכל תחום אחר. לא תמיד קל למצוא עבודה בתום לימודי משפטים, אולם, בוגרי הפקולטה למשפטים בתל אביב מחוזרים על ידי משרדי עורכי הדין הבכירים והטובים ביותר. מכיוון שהמשרדים השונים של עורכי הדין מכירים בבוגרי הפקולטה למשפטים בתל אביב הידועים כמוצלחים מאוד, הם לא מהססים לפנות אליהם בהצעות עבודה לאחר שהם עוברים את מבחני הלשכה.

תואר ראשון פלוס תואר שני ומלגות בפקולטה למשפטים בתל אביב

בפקולטה למשפטים ניתן ללמוד בתוכנית לימודים מואצת יותר אשר מאפשרת לכל תלמיד לסיים גם תואר ראשון וגם תואר שני תוך ארבע וחצי שני, או חמש שנים במידה והסטודנט בחר במסלול של עבודת גמר. מדובר על תכנית הרלוונטית עבור תלמידים אשר הצליחו להגיע להישגים גבוהים בשנתיים הראשונות ללימודי התואר הראשון שלהם. הפקולטה מחלקת לתלמידים מלגות שונות בהתאם לקריטריונים שונים כגון: הצלחה בלימודים, צורך כלכלי ועוד. הפקולטה מאפשרת לכל סטודנט ללמוד בתנאים המתאימים לו ולהצליח.

אם אתם מחפשים את המקום הטוב ביותר ללמוד בו משפטים, הפקולטה לתל אביב היא ללא ספק המקום האידאלי עבורכם. בפקולטה תמצאו את המורים הטובים ביותר, את התנאים הטובים ביותר וכמובן, תצליחו לסיים את התואר שלכם באופן האידאלי ולהשתלב בשוק העבודה בצורה הראויה, הנוחה והפשוטה ביותר עבורכם, בכל תחום שבו תבחרו להתמחות.

צילום: pixabay

 

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*