לימודי מנדרינית באשדוד

לימודי מנדרינית באשדוד

לראשונה בישראל, עיריית אשדוד מקדמת לימודי השפה המנדרינית (סינית). התכנית מיועדת לעסקים קטנים ובינוניים ובחינוך הבלתי פורמאלי. הלימודים מתחילים אוטוטו בבית אריה קלנג.

סינית היא השפה המדוברת ביותר בעולם. למעלה מ-1.4 מיליארד איש מדברים אותה כשפת אם והיא שפתה של מעצמה גלובלית אשר משפיעה כיום על הכלכלה העולמית בכל תחומי החיים. אז מה הפלא שיותר ויותר אנשים מתעניינים בשפה ובתרבות הסינית. באשדוד, כמו תמיד, לא ממתינים למחר אלא יוזמים היום את מה שנראה צורך עתידי ומציעים לבעלי עסקים קורס ייחודי ללימוד השפה הסינית. תכנית הקורס הוצגה היום במסיבת העיתונאים

ראש העיר ד"ר יחיאל לסרי וסגניתו גב' שרון מרק, הממונה על האגף לקידום עסקים ותעשייה, הציגו היום  במסיבת עיתונאים, תכנית ראשונה וייחודית מסוגה בארץ ללימוד השפה הסינית והתוודעות לעולם העסקי של המדינה המשמעותית ביותר לכלכלת העולם – סין!

אשדוד, עיר תאומה לוואהן – העיר החמישית בגודלה בסין, ממשיכה לקדם את קשרי העבודה עם סין ובהיותה עיר מרכזית בנתיבי הסחר הגלובליים של סין, היא מציעה לבעלי עסקים הפועלים באשדוד, להיות חלק ממהלך משמעותי המבסס את העיר בתחומי הכלכלה והמסחר ומבטיח את המשך שגשוגה בעתיד.

על היוזמה אחראים ראש העיר ד"ר לסרי וסגניתו גב' מרק, אשר פועלים יחד בקידום העסקים והתעשייה המקומית והידוק הקשרים הכלכליים עם מדינות מעבר לים, ביניהן ערים תאומות לאשדוד, כשסין תופסת את הנפח המשמעותי ביותר. מרק: "רה"ע ד"ר יחיאל לסרי ואני, גאים להשיק לראשונה את התוכנית 'אשדוד מדברת סינית', כחלק מהחזון של בירת האייקומרס שהצגנו בוועידה לחדשנות ויזמות שהתקיימה באשדוד ב-3.9.19. בתכנית זו, אנו באים לסייע לעסקים לקדם תקשורת עם גורמים מסחריים בסין, ולפתח מודעות עסקים של רב-תרבותיות ורב-לשוניות".

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*