לילה של כוכבים

לילה של כוכבים

הפקת מקור מיוחדת ומוצלחת במיוחד בפסטיבל תור הזהב 2018 שבה הופיעו על במה אחת תחת כיפת השמיים באמפי אשדוד שהיה מלא עד אפס מקום, עם הקולות המרתקים של היוצרים ה'חדשים' בישראל- עידן רפאל חביב, נתן גושן, ישיש ריבו, חנן בן ארי ועידן עמדי, בעלי הגוון המיוחד והמקורי בערב של להיטים ושירים מרגשים מתוך הרפרטואר המוכר והאהוב שלהם ושלהבו את הקהל שלא הצליח לשבת בכיסאות שלו ושר, רקד ותיעד כל רגע בהופעה….

על הבמה עלה ראשון עידן רפאל חביב שפתח בשירו הכה מוכר "מחכה" ומשם לא היה פה אחד בקהל שנשאר סגור. אלפי אנשים מרחבי הארץ הגיעו בהמוניהם והיה ניכר כי לא היה אדם אחד בקהל שלא נהנה. לאחר מס' שירים הזמין עידן חביב את נתן גושן שהתקבל לבמה בצרחות אושר ושרו שיר משותף "כמו בכל יום".

בזה אחר זה הזמין האמן הקודם את האמן הבא והיה קשה להחליט מי מהם היה הכי טוב, כולם היו פשוט מצוינים, כולם שיתפו את הקהל בשיריהם ואף ירדו מהבמה והתערבבו בין הקהל שהוא לא נשאר אדיש ועשה הכל כדי להשיג תמונת סלפי ולא משנה איזה אמן ירד מהבמה.

לאחר נתן גושן הוזמן לבמה ישי ריבו ששר את שיריו המוכרים והקהל מצדו פרגן ושר את כל מילות שיריו, לאחר מכן עלה חנן בן ארי ששר את שיריו אך כשהגיע לשיר הכה קצבי ומוכר "תותים" ירד אל הקהל ועשה סיבוב בכל האמפי.
את הערב עטור הכוכבים חתם עידן עמדי גם עם כל שיריו המוכרים ולסיום עלו חמשת הכוכבים העולים לשיר משותף "שיר המעלות" כשכל הקהל כבר עומד על הרגליים ומגיע לבמה …. בהחלט היה לילה של כוכבים שאם הייתה לנו שדרה כמו בהוליווד היו הם הראשונים לקבל כוכבים על המדרכה.

00

צילום: פוטו דויד אסייג

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*