ליכוד או פילוג

ליכוד או פילוג

מבוכה גדולה למפלגת הליכוד שאשדוד נחשב מעוזה, לפחות עד הבחירות האחרונות, ראש העיר ד״ר יחיאל לסרי המזוהה עם הליכוד ותומך של ראש הממשלה בנימין נתניהו לא אהב את המהלך שעשה נתניהו שמינה מאחורי גבו את יו״ר האופוזיציה שמעון כצנלסון כמנהל יום בחירות של המגזר הרוסי.

לסרי החליט לקחת צעד אחורה עד שיקבל הסברים ולא קיבל, נתניהו התעסק עם איראן ולסרי לא התעסק עם הקמת מטה. כשהעניינים דלפו לתקשורת הארצית והזמן דחק החלו באשדוד כוחות חיצוניים לנסות ולהתחיל לעשות קולות של שטח ולתלות מס׳ שמשוניות בצמתים.

באשדוד לא נערך שום כנס או חוג בית מטעם הליכוד והכנס המסכם שהיה אמור להתקיים באולמי אגם במוצ״ש הומר לחוג בית מצומצם בביתו של גבי כנפו.

עפ״י ידיעות או יותר נכון שמועות הכנס נדחה ליום א׳ והלוקיישן ככל הנראה ישתנה למלון ליאונרדו וזה כנראה תלוי בתוצאות המפגש במוצ״ש אצל גבי כנפו, סניה כך אומרים מקורות במגזר הרוסי כבר סופר ראשים ומכין תכנית חלופית על מנת למנוע את החרפה לראש הממשלה שאשדוד היתה אחד ממעוזותיו הגדולים.

בינתיים מצאו לא מעט חברי מרכז ליכוד בכירים וותיקים בית חם במטות המקומיים של לפיד וכחלון, ונראה כי השריר שהפעיל ראש העיר יעלה לליכוד בלא מעט קולות. במידה ותתקיים סולחה במוצ״ש ינסו גבי כנפו ויחיאל לסרי לעשות את המקסימום כדי למזער את הנזקים במעט זמן שנותר להם.

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

תגובה אחת

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*