לייבא את כל הבית מסין: המדריך המלא

לייבא את כל הבית מסין: המדריך המלא

אפשר להפחית באופן משמעותי את העלות של כל תכולת הבית על ידי רכישה של מוצרים בסין במחירים סיטונאים. אבל, סביר להניח שאדם פרטי יירתע מהאפשרות לנסוע לסין לבדו כדי לקנות ריהוט לבית או אביזרים סניטריים לחדר האמבטיה למרות שהמחירים בסין נמוכים באופן משמעותי ממחירי השוק בארץ והם מצדיקים את הייבוא מסין.

אם גם אתם מעוניינים לבדוק את האפשרות של ייבוא תכולת בית מסין – אל דאגה, אתם לא חייבים לעשות זאת לבד. תוכלו להשתמש בשירותיהן של חברות שמתמחות בייבוא מסין ופשוט להתקדם שלב אחר שלב לפי הנחיות המדריך שלהלן:

תכולת בית – מה זה כולל?

בעצם אפשר לייבא מסין כל פריט, מוצר, מתקן וחומר שאתם זקוקים לו להשלמת הבית שלכם – מהרצפה ועד לטפחות. מדובר בפריטים כמו: חומרי בנייה, אריחי ריצוף ופרקטים, דלתות וחלונות, אביזרים וכלים סניטריים, כול סוגי הרהיטים, מוצרים לתאורה ולנוי לבית ולגינה.

טיפ: החוכמה היא לדעת למצוא ספקים אמינים שישלחו אליכם בדיוק את מה שהזמנתם, מבחינת האיכות, הצורה, הגודל, הגוון וכן הלאה…

איך מתחילים?

לאחר שהחלטתם לייבא את תכולת הבית שלכם מסין, זה הזמן לשבת ולהכין רשימות מדויקות, עד כמה שאפשר, של המוצרים שאתם רוצים לקנות. את הרשימה תגישו לנציג חברת היבוא.

דרכי הטיפול של החברה ברשימה שלכם כוללים עריכת תיאום ציפיות וביצוע סקרים מקדימים בשווקי סין כדי שתוכלו לנצל באופן יעיל את זמן השהייה שלכם בסין.

טיפ: ישנם מוצרים שהשימוש בהם גורם לכ-10% פחת. לכן, קחו בחשבון פחת זה בעת רכישת פריטים כמו אריחים וחומרי בנייה, והזמינו קצת יותר מהנדרש.

מה מחכה לכם בנסיעה לסין?

תשהו בסין כשבעה ימים כאשר נציג מקומי דובר אנגלית ילווה אתכם כל העת. תבקרו יחד עם המלווה באולמות תצוגה כשהמלווה רושם את כל הפרטים של הציוד והחומרים שהזמנתם. זאת ועוד, הנציג שמלווה אתכם אחראי גם לבדוק שהמוצרים שהזמנתם אכן מתאימים לדרישות שלכם ועומדים בתקני האיכות הנדרשים.

בקרת האיכות מתבצעת באופן מדגמי על כל המוצרים והיא אמורה לוודא שהאספקה מתאימה להזמנה, כלומר: שהכמויות והגוונים מתאימים ושהאריזה נכונה ותגן כראוי על הסחורה במהלך השינוע,

טיפ: כדאי להבהיר לאדם שמלווה אתכם כל דבר שחשוב לכם, כי באחריותו לבדוק בעת קבלת הסחורה שהמוצרים תקינים ומשביעי רצון.

על תשלומים ועמלות

בזמן ההזמנה תתבקשו לשלם כשלושים אחוזים מעלות הסחורה ואת השאר לאחר שהסחורה עברה בקרת איכות על ידי נציג החברה והיא מוכנה למשלוח. העמלות הנדרשות הן עבור יום ליווי ועבור שירותי בקרת איכות.

טיפ: הקפידו לבקש מחברת הייבוא דוח מפורט (עדיף בליווי תמונות) של פרטי הסחורה שרכשתם, לפני שתעבירו לה את יתרת התשלום.

רישיונות, חשבוניות, מכס ומה שביניהם

חברת הייבוא יכולה לשחרר אתכם גם מכול מה שנדרש לביצוע השינוע ולשחרור הסחורה מהמכס כולל, בין השאר: שירותי שילוח, העברת כל הטובין במכולה אחת, הפקת חשבונית אחת לכול הסחורה, שירותי של עמיל מכס ושחרור הטובין מהמכס, הובלה של המכולה עד לביתכם, פריקה של המכולה וסבלות.

טיפ: תמיד תוכלו לבחור אם להשתמש בשירות המלא, או רק בחלק מהשירותים שמציעה חברת הייבוא.

לקריאה נוספת בנושא מה משתלם לייבא לארץ לחצו כאן

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*